پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و ريیس کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات اظهار كرد: اداره استاندارد در هنگام اجرای قانون و پیاده كردن ضوابط و مقرراتی که به نفع جامعه، فرهنگ مردم و مورد رضای پروردگار است، سفارش احدی را نپذیرد.

شعار سال: "سید محمد رضا سید حسینی" در اولین کارگروه استانداردسازی استان كه در سالن شهید موحدین استانداری یزد برگزار شد، افزود: ممکن است مسئولان، متخصصین و کارشناسان حوزه استانداردسازی و ارزیابی انطباق استاندارد یزد در حین انجام وظایفشان با متخلفیاني روبرو شوند که با ارائه تولیدات و خدمات بی‌کیفیت و غیر‌استاندارد به جامعه، ایمنی و سلامت مردم را به مخاطره انداخته و بدتر از همه عامل بی‌احترامی و بی‌مسئولیتی نسبت به قوانین و مقررات باشند که در اين موراد تاكيد داريم در اين قبيل موارد چشم‌پوشی جایز نيست و هیچگونه گذشتی از سوی مقامات استان پذیرفته نمی‌شود.

وي گفت: با تصویب ماده 30 و 31 آيین‌نامه اجرایی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان توسط دولت و تشکیل این جلسه، مسئولیت مدیران کل استاندارد استان‌ها پررنگ تر شده و چونان گذشته، مسئول و محور اصلی ارائه کالاها و خدمات بی‌کیفیت و غیراستاندارد به مردم اداره استاندارد است.

معاون استاندار ادامه داد: این سازمان موظف است برای تمام متخلفان تشکیل پرونده دهد و ضمن معرفی آنها به مراجع قضايی و حقوقی، سفارش هیچ مقامی حتی اینجانب را هم نپذیرد.

سيد حسيني گفت: بهترین راندمان و بالاترین کارآیی وقتی است که این کارگروه از نوشته‌ها و آيین‌نامه‌ها فراتر رفته و به سمت عملیاتی شدن موضوع پیش برود.

اين مسئول همچنين پیشنهاد كرد كه در فاصله زمانی تا کارگروه بعدی، کالاها و خدماتی که برند یا معظل استان هستند، توسط اداره کل استاندارد استان یزد شناسایی و گزارش مبسوط آنها در جلسه بعد ارائه شود.

سيدحسيني در پایان نيز در اين خصوص به کوره‌های آجرپزی كه هم برند استان و هم معظل منطقه هستند، اشاره كرد و گفت: ادامه‌ي فعالیت واحدهای تولیدی آلاينده هم به لحاظ کیفی قابل قبول نيست و هم به لحاظ معیار مصرف انرژی و سوختی که دریافت می‌كنند چرا كه گزارش‌هایی داریم که متخلفان، سهمیه‌های سوخت یارانه‌ای دریافت شده را به جای بکارگیری در تولید، بصورت شبکه زیرزمینی به فروش آزاد مي‌رسانند كه این حرکت اصلاً زیبنده استان نيست.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايرنا، تاریخ انتشار: 25 آبان 1394، کد مطلب: 948-60101-5:www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین