پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۸۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
عدم باج دهی عزیز قنواتی به پدرخوانده های خوزستان جهت حفظ صندلی مدیریت فولاد اکسین و تغییر وی بر عجز و ناتوانی استاندار خوزستان از حیث ایستادن در مقابل لابی گران جهت حفظ مدیر بومی موفق صحه می گذارد.
شعارسال: همزمان با انتصاب استاندار جدید خوزستان سناریو از پیش طراحی شده تامین هزینه های انتخابات از صنایع بزرگ خوزستان با رمز "مدیران همسو "کلید خورد.

” مدیران همسو با دولت "همان رمزی است که در ماههای منتهی به انتخابات اگر در صنایع یا سازمانی حضور نداشته باشند یا باید جهت ادامه ریاست خود امتیاز دهند یا بصورت ناگهانی جای خود را به فردی همسو بدهند تا زیرساخت های انتخاباتی آنگونه که مورد اقبال دولت است فراهم شود.

فولاد اکسین خوزستان نمونه ای از صنایع خاص کشور محسوب میشود که توسط عزیز قنواتی مدیری با سابقه مدیریتی درخشان و جهادی اداره میشد که در روزهای اخیر تودیع و مدیری از اصفهان معارفه شد.

به نظر میرسد قطار مدیران غیربومی پس از عبور از ایستگاههای فولاد کاویان؛نورد و لوله اهواز ؛بانک مسکن استان،گروه ملی و امورمالیاتی خوزستان در ایستگاه فولاد اکسین اهواز توقف کرده و با لابی محموداسلامیان مدیرعامل اصفهانی صندوق بازنشستگی کشور با همکاری برخی از خوزستانی های پایتخت نشین یک مدیر اصفهانی را جایگزین یک مدیر خوزستانی موفق کرده و محمود پور معاون منابع انسانی اسبق ذوب آهن اصفهان را در این جایگاه حساس پیاده کرده اند.

زمزمه تغییر مدیریت فولاد اکسین اهواز از ماهها پیش توسط دولتی ها شنیده میشد که همزمان با تعطیلی مجلس از فرصت مناسب استفاده شد.

عدم باج دهی عزیز قنواتی به پدرخوانده های خوزستان جهت حفظ صندلی مدیریت فولاد اکسین و تغییر وی بر عجز و ناتوانی استاندار خوزستان از حیث ایستادن در مقابل لابی گران جهت حفظ مدیر بومی موفق صحه می گذارد.

همچنین در پی این انتصاب غیربومی قطعا شاهد موج تغییرات مدیران میانی و ورود اتوبوسی مدیران میانی غیر بومی و سفارش شده در فولاد اکسین خواهیم بود.

در این میان استاندار خوزستان به جهت سکوت و عدم تلاش در انتصاب یک مدیر بومی بزرگترین مقصر این جابجایی مدیریتی است.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان نیز به جهت عدم جانبداری و حفظ مدیر بومی موفق و یا حتی جایگزینی مدیر بومی علیرغم شعارهایی که به زبان می آورند صرف گرفتن امتیازات از مدیر جدید نیز جز مقصرین این ماجرا هستند.

از انجا که شریعتی استاندار خوزستان و نمایندگان خوزستان در مجلس تا کنون نتوانستند از حق مردم استان چه در بحث انتقال آب ؛ریزگردها و نصب مدیران بومی دفاع کنند؛ به یک اندازه مدیون مردم هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اهواز نوین، تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 آبان 1395، کدخبر: - ، www.ahvaznovin.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین