پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۶۰۷
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، گفت: رطوبت 100 درجه هوای خوزستان و ریزگردها باعث آلودگی تجهیزات صنعت برق و خارج شدن شبکه برق از مدار شده است.

شعارسال: هوشنگ فلاحتیان اظهار داشت: از ساعت 2 بامداد امروز به دلیل رطوبت 100 درصد و ریزگردها تجهیزات شبکه‌، پست‌های برق و مقره‌هایی که روی پست‌هاست دچار آلودگی شدید و اتصال شبکه برق شده است.

وی افزود: همکاران ما در خوزستان مشغول رفع موانع هستند. وزیر نیرو به همراه معاون آبفا عازم اهواز شده و خود من الان در ایذه هستم. قرار است در ساعات آینده جلسه‌ای در اهواز تشکیل شده و از نزدیک مشکلات را مدیریت کنیم.

به گفته فلاحتیان، از سایر استان‌ها خواسته شده تجهیزات لازم را برای شست‌وشو و رفع آلودگی تأسیسات برق به خوزستان ارسال کنند.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی افزود: تلاش ما این است که در کوتاه‌ترین زمان اتصال برق برقرار شود.

وی مشکل مهم در این رابطه را رطوبت 100 درصدی هوا و آلودگی ریزگردها ذکر کرد و در پاسخ به خبرنگار فارس که در این فصل سال چگونه رطوبت 100 درصد در خوزستان رخ داده است، گفت: متأسفانه این اتفاق افتاده، مه شدیدی در فضا حاکم است و این شرایط حتی پروازهای به خوزستان را هم به تأخیر انداخته است.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ابراز امیدواری کرد تا ساعات آینده آفتاب در اهواز بزند و با کاهش رطوبت بتوان هر چه سریع‌تر مشکلات رخ داده در تأسیسات برق را رفع و اتصال برق شهرهای خوزستان را برقرار کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار خبر 23 بهمن 1395، کدمطلب: 444567 ،www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین