پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۸۳۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
سیدعبدالله ارجائی، شهردارمشهد، در جلسه ستاد استقبال از زائران پیاده ویژه آخر صفر: تمام اماکن شهرداری مشهد که قابلیت اسکان زائر را داشته باشد آماده و برای استراحت در اختیار زائران قرارداده خواهد شد.

شعار سال:سیدعبدالله ارجائی، شهردارمشهد، در جلسه ستاد استقبال از زائران پیاده ویژه آخر صفر: تمام اماکن شهرداری مشهد که قابلیت اسکان زائر را داشته باشد آماده و برای استراحت در اختیار زائران قرارداده خواهد شد.

طبق هماهنگی های انجام شده با آستان قدس رضوی، ورزشگاه امام رضا(ع) آماده اسکان زائران است.

در کنار این ورزشگاه از معاونت فرهنگی خواسته ایم تا تمامی اماکنی که در محدوده میدان شهدا امکان اسکان زائران را دارد برای پذیرایی از مهمانان علی بن موسی الرضا(ع) آماده شود.

همچنین با هماهنگی با آموزش و پرورش مقرر شد تا مدارس نیز برای اسکان در اختیار قرار داده شود که از معاونت خدمات شهری می خواهیم این مدارس را ضد عفونی و برای اسکان زائران طی امشب و فردا شب آماده کنند.

از امور مساجد هم خواسته‌ایم تا با توجه به سرد شدن هوا درب مساجد واقع در بافت پیرامونی حرم مطهر را امشب و فردا شب برای استفاده زائران باز بگذارند.

از سازمان اتوبوسرانی نیز می‌خواهیم تا تعداد اتوبوس های مبادی شهر را برای انتقال زائران پیاده به محل‌های اسکان تقویت و برای مسیرهای منتهی به حرم مطهر نیز جهت انتقال زائران به محل های اسکان، اتوبوس و یا مینی‌بوس در نظر بگیرند.

در مجموع با توجه به اینکه امشب هوا سرد خواهد شد، نباید هیچ یک از زائران علی بن موسی الرضا(ع) در خیابان و بدون اسکان بمانند.

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی شهرآرا نیوز

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین