پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
معاون بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس گفت: با اهدای ۵ هکتار زمین توسط آستان قدس رضوی، عملیات اجرایی احداث بیمارستان بزرگ حاشیه شهر مشهد آغاز شد تا گام بلند دیگری برای محرومیت‌زدایی از این منطقه برداشته شود.

شعار سال:«مرتضی حقیقی»اظهار داشت: در راستای توافقات به عمل آمده در سال 95 و طبق مصوبات کمیسیون ماده 5 در همان سال، جهت تأمین نیاز بهداشتی درمانی منطقه کم‌برخوردار حاشیه شهر مشهد، آستان قدس رضوی زمینی به مساحت 5 هکتار در شهرک شهید رجایی را به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا کرد.
 
معاون بهره‌وری املاک و اراضی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی تصریح کرد: در همین راستا با اهدای زمین توسط آستان قدس رضوی و تأمین بودجه ساخت توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد، صبح امروز عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان با حضور مسئولان استانی آغاز شد.
 
وی افزود: آستان قدس رضوی که در سال‌های اخیر خدمات گسترده‌ای به مردم حاشیه شهر مشهد ارائه کرده و حداکثر همکاری را با دستگاه‌های اجرایی داشته اشت، حالا با اهدای این قطعه زمین 5 هکتاری، گام بلند دیگری برای رفع محرومیت از این منطقه برداشته و دامنه خدمت‌رسانی خود را توسعه داده است.
 
‌براساس این گزارش، رفع محرومیت از حاشیه شهر مشهد، همواره یکی از تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی بوده و در همین راستا پیش از این نیز برنامه‌های متعددی اجرایی شده است. از آن جمله می‌توان به مساعدت‌های ویژه برای سنددار شدن اراضی، اهدای زمین برای احداث پارک، فضای سبز و معابر عمومی، تسویه بدهی نیازمندان حاشیه شهر در قالب طرح «آقا حساب کردند» و... اشاره کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار: 29  آبان  1400، کدخبر:2611138 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین