پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۹۰۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
پایگاه نود اقتصادی اقدام به انتشار جدولی از مدیران چند شغله فعال در صندوق ذخیره فرهنگیان نموده است. بعد از انتشار خبر، روابط عمومی صندوق اقدام به ارایه توضیحاتی در این خصوص نموده است که به نظر برخی از منتقدین، جای، اما و اگر فراوان دارد. برای آشنایی خوانندگان، جدول اسامی چند شغله‌های ادعا شده به همراه توضیحات صندوق، منتشر می‌شود.
شعار سال: جوابیه صندوق ذخیره فرهنگیان درباره گزارش منتشرشده در «نود اقتصادی»
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری نود اقتصادی
با سلام و احترام
روز گذشته، یک‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰، گزارشی در آن رسانه با عنوان حضور پررنگ مدیران چند شغله در صندوق ذخیره فرهنگیان منتشر شد که بنا بر اشتباهات فاحش و نکاتی که دارد، توضیحاتی را به اجمال خدمت شما و مخاطبان گرامی به استحضار می‌رساند.
اولا، اطلاعات منتشر شده درباره برخی افراد در این جدول واقعیت ندارند که به دلیل اهمیت بیشتر نکات بعدی، از بیان جزییات آن می‌گذریم.
ثانیا، عضویت غیر موظف در هیات مدیره، شغل محسوب نمی‌شود. در حالی که در خبر شما از حضور مدیران چند شغله در صندوق ذخیره فرهنگیان سخن رفته است.
ثالثا، در هلدینگ‌های بزرگ، رویه‌ای جاری و کاملا عقلانی است که برخی مدیران ارشد بنا بر ضرورت و جهت حفظ انسجام و رعایت راهبرد‌های هلدینگ، در هیات مدیره برخی شرکت‌های حیاتی زیرمحموعه حضور داشته باشند.
رابعا، موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان یک بنگاه خصوصی و متعلق به فرهنگیان عضو محسوب می‌شود و از این گونه ممنوعیت‌های حاکم بر دستگاه‌های دولتی و عمومی معاف است، با این حال به نکاتی از جمله منع دو شغله بودن و دقت در این امر که هر فرد در حداکثر دو هیات مدیره حضور داشته باشد و این دو سمت نیز به طور توامان عضویت موظف و دائم نباشد، توجه دقیق و کامل شده است. مضاف بر این که ضوابط موسسه بر منع پرداخت بیش از یک حقوق به هر فرد تاکید دارد و آن را رعایت می‌کند.
با این توضیحات، ضمن استقبال از پاسخ‌گویی به هر گونه شبهه یا پرسش درباره عملکرد موسسه که رسانه‌های مختلف حق دارند درباره آن‌ها پرسش‌گری کنند، تقاضای خاضعانه داریم که جهت رعایت حقوق و منافع اکثریت بزرگی از فرهنگیان که عضو این موسسه هستند، به جای پرداختن به برخی حواشی فاقد بهره و فایده، تمرکز بر عملکرد صندوق و نظارت بر حفظ با کفایت و پاکدستانه سرمایه اعضا و ایجاد سود برای آن‌ها باشد.
از مساعدت جنابعالی در انتشار این جوابیه پیشاپیش قدردانی می‌شود.
 
جوابیه صندوق ذخیره فرهنگیان به خبر چند شغله بودن اعضای صندوق
 
جوابیه صندوق ذخیره فرهنگیان به خبر چند شغله بودن اعضای صندوق
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از رسانه نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۲۵ و ۲۷ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۱۴۴۵۴۰ و ۲۱۴۴۴۸۵ ، www.90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین