پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
مهدی طغیانی نماینده اصفهان در مجلس با تاکید بر این که دادستانی و نیروی انتظامی به شدت پیگیر حادثه تیراندازی با تفنگ بادی به زنان هستند گفت: این مسئله سازمان یافته و هدفمند نیست.

شعار سال:نماینده اصفهان در مجلس درخصوص حادثه تیراندازی به زنان در اصفهان، گفت: کسی که از سلامت روحی و روانی برخوردار باشد، چنین کار‌هایی نمی‌کند. اینکه این مساله سازمان‌یافته و هدفمندی باشد، ابداً اینگونه نیست.
 
مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم ، در رابطه با حادثه تیراندازی به زنان در اصفهان، گفت: این مساله پیگیری شده، فرد ضارب هم شناسایی شده و دادستانی و دادگستری هم با جدیت پیگیر این مساله هستند.
 
وی ادامه داد:، اما درخصوص اینکه انگیزه این فرد چیست و یا اینکه سلامت روحی و روانی دارد یا خیر؛ این موارد در حال بررسی است.

طغیانی همچنین بیان کرد: البته قاعدتاً کسی که از سلامت روحی و روانی برخوردار باشد، چنین کار‌هایی نمی‌کند.
 
نماینده اصفهان در پاسخ به اینکه این اتفاق حادثه اسیدپاشی به زنان را در اذهان عمومی تداعی کرد، گفت: اینکه این مساله سازمان‌یافته و هدفمندی باشد، ابداً اینگونه نیست. فردی که دست به این اقدام زذه شناسایی و دستگیر شده است، ولی تعیین تکلیف نشده است؛ اما ما پیگیر این مساله هستیم و نتیجه آن را دنبال می‌کنیم.

                                                                                                                                                                                                                                    
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی  دیدارنیوز، تاریخ انتشار: 28 مهر 1400، کدخبر: ،  www.didarnews.ir،112141

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین