پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۲۰۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان حاضر بیش از ۱۰۰ هزار پروژه نیمه تمام درکشور وجود دارد که وضعیت خوبی ندارند.
شعار سال: حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در نشست شورای برنامه ربزی شهرستان دشتی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی کمیسیون برنامه وبودجه برای بودجه سال آینده کشور تامین منابع پایدار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که با جدیت دنبال خواهد شد.

وی اظهار داشت: یکی از منابع تامین اعتبار برای تکمیل این پروژه‌های تهاتر با دارایی‌های دولت و نفت برای تکمیل پروژه‌های عمرانی است.

فرماندار دشتی در این نشست گفت: شهرستان دشتی در زمینه تولید گوجه فرنگی خارج از فصل در استان بوشهر مقام دوم را دارد و سالانه ۲۵۰ هزار تن تولید می‌کند.

عبدالله نادری افزود: در زمینه تولید گلخانه نیز این شهرستان مقام اول استان بوشهر را دارد و بیش از ۳۰ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است.

وی اضافه کرد: طول راه‌های این شهرستان ۷۰۳ کیلومتر است که از این حیث رتبه دوم استان بوشهر را به خود اختصاص داده است.

نادری به پروژه‌های راهسازی نیمه تمام دشتی اشاره کرد و اظهار داشت: محور خورموج به لاورشرقی و دشت پلنگ به طول ۶۵ کیلومتر تا شهر خورموج مرکز این شهرستان را به عنوان قطب اول کشاورزی شهرستان است که به دلیل کمبود اعتبار راکد ونیمه تعطیل شده است.

فرماندار دشتی افزود: راه ناصری به شنبه و باغان در دشتی و در ادامه به سرچشمه و ریز شهرستان جم به طول ۸۵ کیلومتر است که ۶۵ کیلومتر آن در محدوده این شهرستان است و با تکمیل این راه مشکل ارتباطی بخش شنبه دشتی به شهرستان جم برطرف و فاصله جم به مرکز استان ۴۰ کیلومتر کوتاه می‌شود.

وی سایر پروژه‌های نیمه تمام شامل جاده دولت آباد به زیارت به طول ۴۲ کیلومتر که ۱۸ کیلومتر آن تکمیل شده و مشکل ۶ مجتمع آبرسانی که نیازمند تامین اعتبار است اشاره کرد و خواستار تامین اعتبار ملی شد.

فرماندار دشتی به میزان تولید گوجه فرنگی شهرستان ۲۳۰ هزار تن در سال اشاره کرد و خواستار خرید تضمینی گوجه فرنگی و جبران ضرر و زیان کشاورزان شد.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی چهارشنبه شب با هدف سفر سه روزه و بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای میدان گازی پارس جنوبی، بازدید از گلخانه‌های شهرستان دشتی، شرکت در شورای برنامه ریزی استان بوشهر، بازدید از بنادر و نیروگاه اتمی بوشهر وارد فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه شدند.

اعضای این کمیسیون صبح امروز از تاسیسات بندری بوشهر بازدید و در ادامه نیز بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر را در برنامه پایانی سفر خود به بوشهر در دستور کار دارند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۵۱۴۴۱۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین