پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۲۶۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آغاز عملیات برداشت نیشکر در شرکت‌های هفتگانه نیشکری در خوزستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۶۳۰ هزار تن تولید شکر داشته باشیم که حدود ۴۰ درصد از تولید شکر کل کشور است.
شعار سال: عبدعلی ناصری در حاشیه آغاز عملیات برداشت نیشکر در محل شرکت کشت و صنعت فارابی در شادگان اظهار کرد: با مدیریت انجام‌شده در بحث مسایل آب، توانستیم بهار و تابستان سخت و کم آب امسال را پشت سر بگذاریم هرچند که کاهش حجم آورد رودخانه‌ها باعث افزایش شوری آب موردنیاز برای کشت‌ها شد.

وی افزود: به دلیل شوری و مشکلاتی که در بحث تامین آب وجود داشت، در بیشتر شرکت‌های نیشکری استان با نقصان و کاهش شدید محصول مواجه شدیم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه امسال با کاهش حدود ۱۸ درصدی محصولات مواجه هستیم، گفت: امسال در برنامه بود تا محصولات با رشد ۲۴۰ سانتیمتری برداشت کنیم، اما با توجه به شرایط آبی، با رشد ۲۰۸ سانتیمتری کار برداشت را آغاز کردیم.

ناصری ادامه داد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۵.۵ میلیون تن نیشکر و حدود ۶۰۰ هزار تن شکر در کشت و صنعت‌های هفتگانه استان خوزستان تولید شود. شرکت نیشکر هفت تپه نیز که اخیرا به ما پیوسته، از خشکسالی آسیب جدی دیده است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۳۰۰ هزار تن نیشکر و ۳۰ هزار تن شکر تولید داشته باشد.

وی با اشاره به آغاز عملیات برداشت نیشکر در شرکت‌های هفتگانه نیشکری در خوزستان، افزود: در مجموع پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۶۳۰ هزار تن تولید شکر داشته باشیم که حدود ۴۰درصد از تولید شکر کل کشور است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اگروفود نیوز، تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰، agrofoodnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین