پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۶۲۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
ارونقی، معاون فنی گمرک مدعی شده اند که ۳۰ بار نامه‌نگاری بی‌پاسخ به وزارت صمت درباره ۵۰۰ تن شیرخشک انبار شده در گمرک! انجام شده است؟ باید از سازمان بازرسی پرسید که چرا به این موضوع تاکنون ورود نکرده است؟

شعار سال:وزارت صمت اختصاص ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی به شیرخشک را از اولویت یک به اولویت ۲۷ با ارز نیمایی تغییر داده بود و سپس هم واردات آن را ممنوع کرد!

ارونقی، معاون فنی گمرک در یک برنامه تلویزیونی بیان داشت: وزارت صمت اختصاص ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی به شیرخشک را از اولویت یک به اولویت ۲۷ با ارز نیمایی تغییر داده بود و سپس هم واردات آن را ممنوع کرد!
 
 وی در ادامه گفت: هنگام خرید به این کالا باید ارز ترجیحی تعلق می‌گرفت اما هنگام ورود اولویت آن را تغییر دادند و این کالا در گمرک متروکه شده است و ۳۰ بار نامه‌نگاری گمرک را نیز بی پاسخ گذاشتند!

تعداد بازدید : 2



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری بولتن نیوز، تاریخ انتشار: 4  آبان1400، کدخبر: 748884 ،www.bultannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین