پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر از اکران ۸۰۰ سازه در تهران با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا»؟، داده است. طرح نسبتا خوبی که ارزش تقدیر هم دارد، اما برخی از پیام‌های منعکس شده با شائبه، ابهام و حتی بدفهمی همراه بود. بعنوان مثال، تابلوی نصب شده روی پل عابر پیاده تقاطع کریم خان با حافظ با هشتک پیمان شکنی. آیا عبارت پیمان شکنی (منظور طراح با توجه به امضا ترامپ، برجام بوده است) شائبه ساز نیست؟ ما چه پیمانی می‌توانیم با آمریکا داشته باشیم!
شعار سال: رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام آغاز اکران طرح‌های فرهنگی یوم الله ۱۳ آبان در پایتخت توضیح داده است که، اکران ۲۱ طرح منتخب از فراخوان سراسری گرافیک، کاریکاتور، عکس و نقاشی صورت پذیرفته و طرح‌های منتخب از میان ۲۹۰ اثر دریافتی از ۹۳ هنرمند فعال و شاخص کشورمان در بیش از ۸۰۰ سازه شهر تهران نصب شده و کمپین «چرا مرگ بر آمریکا» آغاز به کار کرده است.
 
 
سوتی‌های سازمان زیباسازی در کمپین چرا مرگ بر آمریکا؟

ضمن تشکر از فرآیند محور بودگی کار، مشارکت طلبی همگانی از متخصصان و اجرای فراگیر رویداد در سطح شهر تهران، باید توجه نمود که تبلیغات محیطی به دو دلیل پر هزینه بودگی و همچنین اثرگذاری بالا بر مخاطب، از ظرافت خاصی برخوردار می‌باشند. برخی از پیام‌های انتخابی برای این کمپین، متاسفانه شائبه دار بوده و می‌تواند زمینه‌های بدفهمی را ایجاد کند. بعنوان نمونه هشتک پیمان شکنی، از این جمله است.
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین