پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۵۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
کامبیز درمبخش که از چندی قبل درگیر بیماری کرونا شده بود، از روز گذشته جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ و برای مراقبت‌های ویژه، زیر دستگاه ونتیلاتور رفت. اما با این حال تلاش پزشکان نتیجه نداد و این هنرمند برجسته حوزه هنر‌های تجسمی، امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۰ و در دقایقی قبل، در بیمارستان آتیه تهران دارفانی را وداع گفت.

شعار سال: کامبیز درمبخش هنرمند پیشکسوت کاریکاتور دقایقی قبل در ۷۹ سالگی دار فانی را وداع گفت.
 
کامبیز درمبخش که از چندی قبل درگیر بیماری کرونا شده بود، از روز گذشته جمعه 14 آبان 1400 و برای مراقبت‌های ویژه، زیر دستگاه ونتیلاتور رفت. اما با این حال تلاش پزشکان نتیجه نداد و این هنرمند برجسته حوزه هنرهای تجسمی، امروز 15 آبان 1400 و در دقایقی قبل، در بیمارستان آتیه تهران دارفانی را وداع گفت.
 
کامبیز درم‌بخش (زادهٔ 8 خرداد 1321 در شیراز) طراح، کاریکاتوریست و گرافیست است. او برندهٔ چندین جایزه بزرگ معتبر جهانی است و تاکنون چندین نمایشگاه مستقل از آثارش در کشورهای مختلف جهان برگزار شده‌است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار: 15  آبان  1400، کدخبر:2603021 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین