پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
مدیرعامل شرکت چوب وکاغذ مازندران عصر دیروز شنبه از سمت خود برکنار شد.
شعار سال: تغییر"علی اکبر صفریان" در حالی انجام شده که وی بهمن ۱۳۹۹ به این سمت برگزیده شد.

در تماس‌های مکرری که با مسئولان مربوط این واحد تولیدی داشتیم، موفق به گفتگو با آنان در خصوص علت و چرایی این تغییر نشدیم.

تغییر مکرر مدیریت در چند سال گذشته موجب برهم خوردن برنامه‌های تولیدی این شرکت شده است. به گفته برخی این شرکت پس از ماه‌ها بحران و بی ثباتی؛ روند صعودی تولید و فروش را طی می‌کرد و حال این تغییرات می‌تواند موجب بی نظمی در تولید و تداوم مشکلات چوب وکاغذ شود.

براساس آماراین شرکت، میزان تولید انواع کاغذ دراین واحد تولیدی از ۴۰ هزارتن در سال به بیش از ۷۰ هزارتن رسیده بود که تا پایان سال جاری این رقم به بالای ۱۰۵ هزار تن بالغ خواهد شد.

درباره علت برکناری ناگهانی مدیرعامل چوب و کاغذ با "علی بابایی کارنامی" نماینده ساری در مجلس هم تماس گرفتیم که وی در این خصوص اظهار بی اطلاعی کرد.

شرکت هلدینگ آینده پویا؛ بعد از برکناری "صفریان" شخصی به نام "جلالی" را به عنوان سرپرست این واحد بزرگ تولید کاغذ معرفی کرده است.

در روز‌های گذشته برخی رسانه‌های محلی استان مازندران؛ انتقاداتی را درباره نوع عملکرد مدیرعامل برکنارشده چوب و کاغذ مازندران درج کرده بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۵۳۴۱۲، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین