پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۸۱۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: نخستین وقفنامه در مسیر علم از سوی یک خانم نوشته شده است و یکی از آخرین موارد وقف هم از سوی یکی از بانوان خیر در زمینه پیشرفت علم و دانش هسته‌ای بوده است.
شعار سال: انسیه خزعلی در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور در دانشگاه شهید بهشتی که با حضور معاون اول و معاون برگزار شد، با ذکر حدیثی از پیامبر، گفت: بهترین زندگی، زندگی‌ای است که زندگی دیگران در آن رشد و معنا کند و این نوع زندگی قابل مقایسه با هیچ منفعتی نیست.

وی با قدردانی از خیرین مدرسه ساز ادامه داد: خوش به حال خیرینی که فهمیدند مالی که خدا به آنان بخشیده را کجا مصرف کنند.

معاون رییس جمهوری با اشاره به پیشینه بخشش در مسیر علم در کشور گفت: بخشیدن در مسیر علم در تاریخ ما سابقه زیادی دارد و اولین وقفنامه‌ها در مسیر علم از سوی یک خانم و یکی از آخرین‌ها هم از سوی یک خانم برای پیشرفت علم برای انرژی هسته‌ای اختصاص داشته است.

خزعلی با تاکید بر شناسایی نیاز‌های روز گفت: انفاق یعنی شناخت کاستی‌ها، چاله‌ها و کمبود‌ها و پر کردن آ‌ن‌ها.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با تاکید بر لزوم تجهیز مدارس برای امور فنی و حرفه‌ای با توجه به نیاز جامعه به کارآفرینی گفت: جهت دهی خیرین درسال‌های اخیر به این سمت بوده و این حرکت خوبی است که آموزش و پرورش برای استان‌ها اعتبار جدب کرده است و امیدواریم شاهد پیشرفت روز افزون علم در کشور باشیم.

وی ادامه داد: وقتی احسان و علم به هم آمیخته می‌شود، نهایت رسیدن به اوج کمال و حیات طیبه را نوید می‌دهد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری امید بانوان، تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۹۱۱، www.omidebanovan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین