پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
معاون رییس جمهوری در امور زن و خانواده با اشاره به تلاش این معاونت برای تدوین طرح جامع زن و خانواده گفت: در این طرح مباحثی مانند افزایش ازدواج، کاهش طلاق، جوانی جمعیت، افزایش نشاط شهری وغیره مورد توجه جدی خواهد بود.
شعار سال: انسیه خزعلی روز دوشنبه در جلسه امور بانوان قم، بیان داشت: برنامه جامع‌ای برای بهبود و ارتقای جایگاه زنان وخانواده به رییس جمهوری ارائه خواهد شد تا حمایت‌های عمومی از نهاد خانواده بیش از همیشه در کشور پیاده شود.

او با اشاره هدف نهایی معاونت امور زن و خانواده ریاست جمهوری اظهار داشت: ما در تلاش هستیم تا آسیب‌هایی که پیرامون زن و خانواده وجود دارد را به حداقل برسانیم.

معاون رییس جمهوری در امور زن و خانواده تصریح کرد: زن با عزت و با کرامت جامعه‌ای سالم و با کرامتی را می‌سازد و به هر اندازه که در بخش زن و خانواده هزینه شود فایده آن به صورت مستقیم به همه مردم می‌رسد.

سکونت ۷۰ هزار خانواده غیرایرانی در قم

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم نیز در این جلسه، بیان کرد: وجود ۶۱ دانشگاه، حوزه‌های علمیه، پایگاه انقلاب، مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر، حضور سالانه ۲۰ میلیون زائر،۳۰ تشکل مردم نهاد،۲۲۹ گروه جهادی، وجود ۷۰ هزار خانواده غیرایرانی، بیش از ۲۰۰ مرکز قرآنی و اموری از این دست سرمایه اجتمعی و ظرفیت قابل توجهی را برای استان قم به وجود آورده است.

صدیقه صدیق تقی زاده ادامه داد: استان قم ظرفیت بسیار بزرگی برای بانوان این شهر و سایر استان‌های کشور برای گفتمان سازی انقلاب اسلامی در حوزه زنان و خانواده به وجود آورده است.

او یادآور شد: مطالبات زنان فرهیخته قم نیازمند تخصیص اعتبارات و حمایت دستگاه‌های اجرایی است تا مساله زن و خانواده در این شهر به یک نقطه مطلوب برسد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفتگو می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار:۱۰ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۵۴۳۷۱، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین