پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۰۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
هیرش سعیدیان در توئیتی مدعی انتصاب برادر زن فاطمی امین به مدیرعاملی فولاد مبارکه شده و محمدحسن ترابی مدیر روابط عمومی وزارت صمت، ماجرای انتصاب فامیلی در یکی از شرکت‌های فولادی این وزارتخانه را تکذیب کرده است! متاسفانه پاسخ آقای ترابی بسیار مبهم و غیر رسمی بوده و شائبه سیاسی بازی و سیاسی گویی دارد. اولا از آقای رئیس جمهور تقاضامندیم که دستور بررسی و راست آزمایی دهند. ثانیا از برادر عزیزمان آقای ترابی درخواست می‌کنیم، من بعد، لطف نموده اطلاع رسانی رسمی و شفاف گویی را در دستور کار قرار دهند.

شعار سال: هیرش سعیدیان در توئیتی مدعی شده که پس از دامادها این‌بار نوبت به برادرزن‌ها رسید! و علی نبوی، دستیار ویژه و برادر زن فاطمی امین وزیر صمت در امور شرکت ها ، بدون حتی یک ساعت سابقه فولادی، رئیس هیات مدیره فولاد مبارکه بزرگ‌ترین شرکت فولاد خاورمیانه شد!


محمد حسن ترابی ، مدیر روابط عمومی وزارت صمت در توئیتی متقابل پاسخ داد که : انتصابات وزارت صمت مبتنی بر شایسته سالاری بوده و شایعات کذبی همانند خبر انتصابات فامیلی در مجموعه فولادی ، مانع از اجرای پروژه های تحولی وزیر صمت در بخش های مرتبط نخواهد بود.


ضمن تشکر از پاسخگویی سریع و توجه به هشدارها و الزامات رئیس جمهور محترم در این خصوص ، خواهشمندیم در روند پاسخگویی مسائل را تفکیک نموده و خبط مبحث نفرمائید. *** افکار عمومی چکار با برنامه های تحولی وزیر صمت دارد؟ شایعه شده که این انتصاب صورت گرفته و شما باید بفرمائید بله یا خیر؟ *** قسمت اول توئیت شما قابل تائید و تشکر است. بنوبه خودمان برای جهت گیری های این چنین تشکر می کنیم. *** توئیت ، نوعی رسانه ارتباطی غیر رسمی ( بخوانید غیر قانونی ) در کشور ما است. لطفا از طروق رسمی هم با رسانه ها ارتباط گرفته، اطلاع رسانی کنید.

 

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
0
وقتی جواب نمی ده یعنی راسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
0
0
تایید کرده و گفته شایسته سالاریه.
یکسال که بریز و بپاشی دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین