پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
سید صادق حسینی در توئیتی مدعی شده است که دو هفته از انتخابات هلال احمر می‌گذرد و هنوز رئیس جمهور رئیس هلال را انتخاب نکرده است. حسینی با توجه به زلزله هرمزگان، ابراز نوعی آگاه باش و هشدار در کارآمدی خدمات رسانی را هم مطرح نموده است. تا این بخش از توئیت مشکلی ندارد. اما زمانی با چالش مواجه می‌شویم که حسینی، برخی از نامزد‌ها را به برخی از مدیران و مقامات مرتبط می‌کند؟ منتظر دریافت توضیحات اثباتی هستیم.
شعار سال: سید صادق حسینی (خبرنگار فعال) با انتشار توئیتی اقدام به زدن کنایه به بلاتکلیف بودن هلال احمر و عدم صدور حکم ریاست این سازمان از سوی رئیس جمهور کرده و مدعی شده اند که دوهفته از انتخابات هلال گذشته و هنوز ابلاغی صادر نشده! مهمترین سازمان امدادی رئیس ندارد!

تا اینجای توئیت نامبرده فاقد مشکل بوده و حتی قابل تقدیر است. مشکل از زمانی شروع می‌شود که او مدعی ارتباط دیگر نامزد‌ها با برخی از مدیران و مقامات می‌شود، نامبرده مدعی شده که مسجدی با وزیر بهداشت در ارتباط بوده و سعیدی وابستگی از جانب اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور دارد؟
 
زلزله هرمزگان و حکم نزده بر انتخابات هلال احمر!
 

منتظر دریافت ادله‌های اثباتی یا ارایه توضیح در این خصوص هستیم.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی عصر خبر
 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین