پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۵۲۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
طی حکمی از سوی هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، محمد محمدی مسعودی به سمت سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان این سازمان منصوب شد.

شعار سال:به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، داداش پور در این حکم انتصاب آورده است؛ نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بر اساس پیشنهاد معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان  منصوب می‌شوید.
 
 امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به برقراری عدالت و احقاق حقوق مظلومین بر اساس قوانین، احیای فرآیندهای بورس به شکل هوشمند و هدفمندسازی فرصت‌های مطالعاتی بر اساس منافع و نیازهای کشور همت بگمارید.
 
 از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.
 
رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین در نامه‌‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر ابراهیم حاجی زاده مدیر کل سابق اداره کل بورس و اعزام دانشجویان قدردانی کرد.
 
مسعودی استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دانش آموخته دکترای مهندسی برق نانو الکترونیک از دانشگاه کنت کشور بلژیک می باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 24  آبان  1400، کدخبر:1157173 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین