پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۶۵۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
بانک مرکزی اعلام کرده بود که از اول آذر نرخ‌های جدید خدمات بانک‌ها اعمال خواهد شد. اما طبق خبری که مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرده این بانک امسال مصوبه‌ای درباره افزایش کارمزد خدمات بانکی نداشته است و خبری که منتشر شده است مربوط به سال جاری نمی‌باشد.
شعار سال: طبق بخشنامه بانک‌مرکزی به بانک‌ها نرخ انتقال وجه شتابی کارت‌به‌کارت و انتقال کارت به شبا حداقل ۶۰۰ تومان تا مبلغ یک میلیون تومان و به ازای یک میلیون تومان مازاد مبلغ ۲۴۰ تومان است.

اعلام مانده‌کارت و صورتحساب ۱۰ گردش آخر ۲۴۰ تومان، اعلام مانده کارت از خودپرداز ۱۲۰ تومان، اعلام ۱۰ گردش آخر کارت شناسایی ۱۵۰ تومان، صدور انواع کارت مغناطیسی شش هزارتومان، دریافت حضوری قبوض ۲۴۰۰ تومان و غیرحضوری ۱۲۰ تومان، صدور دسته‌چک به ازای هر برگ ۲۰۰ تومان به‌همراه هزینه تمبر، ارائه صورتحساب سالجاری هر صفحه ۶۰۰ تومان و سال‌های گذشته هر صفحه ۷۲۰ تومان.

صدور رمز جدید برای انواع کارت‌های بانکی در شعبه هزار تومان، انتقال وجه بین‌بانکی پایا یک‌صدم درصد مبلغ و حداکثر تا ۲۵۰۰ تومان و ساتنا دو صدم درصد مبلغ و حداکثر تا ۲۵ هزار تومان، پیامک اطلاع‌رسانی با گرفتن رضایت از مشتری ۳۰ تومان است که به‌همراه هزینه آبونمان سالانه اخذ می‌شود که این نرخ در بانک‌ها ثابت نبوده و متفاوت است.

این‌ها از جمله مواردی است که در فهرست ابلاغی بانک مرکزی ابلاغ شده است.
 
تکذیبیه؛ 
 
مصطفی قمری وفا مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی امسال مصوبه ای درباره افزایش کارمزد خدمات بانکی نداشته است و فیلمی که امروز با موضوع مصوبه افزایش کارمزد خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است مربوط به سال جاری نمی باشد.
 
افرایش کارمزد‌های بانکی از اول آذر + تکذیبیه
 
 
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین