پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۶۶۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳
مدیرکل هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در هشت ماه نخست امسال حدود ۷۵۸ هزار تن شکر خام وارد کشور شده است که به دلیل افزایش تولید داخلی، این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهشی ۱۲ درصدی داشته است.

شعار سال:به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، «حجت براتعلی» اظهار داشت: در هشت ماه نخست امسال ۷۵۸ هزار تن شکر خام وارد کشور شده است که سهم بخش خصوصی از این رقم ۷۰ هزار تن بوده است.
 
مدیرکل هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: واردات شکر در  هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش دارد که دلیل آن افزایش تولیدات داخلیِ (چغندر قند) است.
 
وی گفت: تا بیستم آبان ماه، یک میلیون و ۱۷۸ هزار تن نیشکر تحویل کارخانجات تولید شکر شده است که به میزان مدت مشابه سال گذشته است اما نسبت به سال ۹۸، ۶۰ درصد رشد دارد.
 
مدیرکل هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: از این میزان نیشکر تحویلی به کارخانجات، بیش از ۷۰۰ هزار تن شکر استحصال خواهد شد که پیش‌بینی‌های تولید در این بخش را محقق خواهد کرد.
 
براتعلی گفت: سطح عرضه‌ محصول از مناطق جنوب کشور به سایر نقاط در هفته‌های آینده افزایش خواهد یافت که به تثبیت قیمت شکر در بازار کمک می‌کند.
 
مدیرکل هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: با برنامه‌ریزی خوب برای تولید داخلی و واردات مناسب این کالا، در حال حاضر وضعیت موجودی شکر کشور در شرایط مطمئن قرار دارد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار: 2  آذر  1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84552830

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین