پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۷۹۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
شکر را می‌توان از جمله محصولاتی دانست که پتانسیل بالا برای تامین خودکفایی داخلی برای ان قابل تصور است. اما جریانی ناپیدا قصد بالا کشیدن چند کشت و صنعت بزرگ کشور از جمله هفت تپه را در دوره روحانی در سر داشت و ناآرامی‌ها و عدم امنیت‌ها در خوزستان را رقم زد. جریانی که رنج‌ها بر کارگران هفته تپه تحمیل نمود. درست در همان زمان، پایگاه تحلیلی خبری شعار سال از ضعف مدیریتی و شائبه‌های فعالیت جهت دار استاندار وقت می‌گفت. نه نهادی امنیتی شنید و نه نهاد‌های نظارتی واکنش نشان دادند. وزیر جهادکشاورزی هم بنوعی بی مسئولیتی گویا عادت کرده است. بجای همت به خودکفایی شکر، واردات آن را به بهانه تنظیم بازار دنباله گیری می‌کند. این وضع، اصلا وضع درستی برای توسعه نیست آقای رئیس جمهور. گویا با مشتی مدیر به فکر جیب آب زرشکی مواجه هستیم تا مدیر اجرایی صاحب صلاحیت و در وزن انقلاب اسلامی.
شعار سال: بهمن دانایی، دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع قند و شکر با اشاره توافق صورت گرفته در جلسه نمایندگان این انجمن با مسئولان ارشد وزارت جهاد کشاورزی گفت: عمده خرید‌ها از هندوستان انجام گرفته است وطبق زمانبندی صورت گرفته کشتی‌های حامل شکر خریداری شده از اواخر خرداد به مرور وارد بنادر کشور می‌شوند.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم چغندر قند، مقرر شد که نرخ جدید شکر تولید داخل به‌زودی اعلام شود.

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع قند و شکر گفت: با این شرایط، شکر‌های تولید شده موجود در انبار کارخانه‌ها و شکر‌های در حال تولید به بازار عرضه می‌شوند و کمبود ایجاد شده در بازار، برطرف خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۱۱ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر:۸۴۲۷۱۷، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین