پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۱۶۰
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
بعد از برکناری مدیر متخلف در سایپا بخاطر دریافتی بالغ بر ۵۰ میلیونی حق ماموریت در اربعین، رسانه‌ها ادعای حقوق میلیونی یکی از مدیران در پارس خودرو برای شرکت در مراسم اربعین را مطرح کرده اند. ورای تائید یا تکذیب خبر، منتظر توضیحات پارس خودرو هستیم.
شعار سال: رسانه‌ها با انتشار فیش حقوقی مدعی شده اند که آقای محمد ص، مدیر ...، شرکت پارس خودرو پس از ایام اربعین، جمعا مبلغ ۲۹ میلیون تومان به عناوین مختلف (طلب ارزی، فوق العاده ماموریت، بک پی) از طرف شرکت به جهت شرکت در پیاده روی اربعین دریافت نموده است (روزپلاس). ورای تائید یا تکذیب خبر و نظر به اهمیت موضوع، اقدام به انتشار آن شده و انتظار می‌رود که شرکت پارس خودرو شفاف سازی‌های لازم در این خصوص را مبذول دارند.
در روز‌های اخیر موضوع دریافت مبلغ ۵۲ میلیون تومان از سوی مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا به‌عنوان حق مأموریت در فضای مجازی منتشر شد که سر و صدای زیادی بر پا کرد. در پی این موضوع، مدیرعامل امدادخودرو سایپا از سمت خود برکنار شد.

ادعای حقوق میلیونی پیاده روی اربعین در پارس خودرو
 
 
ادعای حقوق میلیونی پیاده روی اربعین در پارس خودرو
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خبر ۲۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین