پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۲۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برخی از آقازاده‌ها به دنبال ویلاسازی در اراضی کشاورزی گیلان هستند، گفت: برخورد با این افراد از سوی دستگاه‌های متولی ضروری است.

شعار سال: آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به هفته بسیج و با بیان اینکه بسیجیان در راه خدا و برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، اظهار کرد: بسیج مدرسه عشق است.

وی همچنین به هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش اشاره و اضافه کرد: نیروی دریایی مجاهدت‌های ارزشمندی در دوران دفاع مقدس و برای حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده و آبراه‌های حیاتی ایران را حفظ کرده است.

امام جمعه رشت در ادامه با ۱۱ آذر ماه صدمین سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی اشاره کرد و گفت: میرزا روحانی آگاه، هوشمند و پایبند با ارزش‌های اسلامی بود که در راه مبارزه با استبداد و استعمار جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال جدایی مردم از روحانیت است، بیان کرد: آیت الله مدرس در نامه‌ای درباره وی نوشته هیچ انحرافی در مسیر میرزا کوچک خان وجود نداشت.

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی، افزود: انتظار می‌رود این موضوع با سرعت و دقت بررسی و اقدامات لازم در برخورد با این افراد انجام شود، زیرا حقوق‌های نجومی فساد زا بوده و موجب کاهش اعتماد ملی می‌شود.

برخورد با حقوق‌ها نجومی نباید مقطعی باشد

وی با بیان اینکه مردم دریافت این حقوق را از سوی مسئولان نمی‌پذیرند، تصریح کرد: برخورد با حقوق بگیران نجومی را باید از سوی قوای سه گانه و از خود این قوا آغاز شود و این برخورد‌ها نباید مقطعی باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به توطئه دشمنان برای ایجاد تفرقه در میان مردم، افزود: دشمن درصدد اجماع جهانی علیه ملت ایران است، اما قطعاً نمی‌تواند به این نیت خود برسد، زیرا امروز آمریکا در دنیا تنها است.

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره و با بیان اینکه کشور‌های اروپایی راهی به جز برداشتن همه تحریم‌ها ندارند، تأکید کرد: نه دولت و نه ملت ایران از مسیری که در پیش گرفته‌اند باز نمی‌گردند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به موضوعات داخل استان گیلان و بحث پیری جمعیت، ادامه داد: گیلان با وجود همه نعمت‌ها و مواهب الهی فقیر است و از سوی دیگر ۴۰ درصد جمعیت آن نیز پیر هستند.

وی در ادامه به ورود سالانه ۳۰ میلیون گردشگر به گیلان اشاره کرد و گفت: ورود گردشگران برای مردم گیلان منفعتی نداشته و تنها زباله، آسیب‌های فرهنگی مسافران نصیب گیلانی‌ها می‌شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای بهره بردن از وجود گردشگران در گیلان ایجاد نشده است، اضافه کرد: برخی مسئولان و آقازاده‌ها به دنبال ویلاسازی در اراضی کشاورزی استان هستند و امیدواریم دستگاه‌های متولی با این افراد برخورد لازم را داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۶۱۷۶۵، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
0
مسئولان و آقازاده ها ویلاهاشون رو قبلا ساختن و یا اگر اگر بخوان بلدن چطور بسازن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین