پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۳۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
پاکدل گفت: معوقات ایثارگران بلافاصله پس از تامین اعتبار به عنوان آخرین معوقات مشمولان ماده ۳۸ پرداخت خواهد شد.
شعار سال: دیروز برخی از ایثارگران برای دریافت مطالبات خود در مقابل ساختمان مرکزی بنیاد شهید واقع در خیابان طالقانی تجمع کردند. این افراد که مشمولین ماده ۳۸ قانون جامع ایثارگری هستند، درخواست دریافت معوقات خود را داشتند.

محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قانون گذار برای کسانی که در دوران دفاع مقدس به صورت سرباز یا داوطلب در جبهه حضور داشتند و غیر شاغل دستگاه‌های موضوع ماده ۲ قانون جامع هستند و دارای رای از کار افتاده کلی شدند مبنای پرداخت را همتراز با کادر نیرو‌های مسلح قرار داده است که تا کنون ۴۵۵۰۰ نفر تحت پوشش قرار گرفته اند.

وی افزود: در سال گذشته بین بنیاد و ستاد کل نیرو‌های مسلح بیانیه مشترکی صادر شد که مسئول صدور احکام ستاد کل نیرو‌های مسلح باشد و پس از تامین اعتبار توسط سازمان برنامه بودجه پرداخت آن بر عهده بنیاد شهید باشد.

وی ادامه داد: همکاری خوبی تا الان بین بنیاد و ستاد کل و سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته و مبالغ عمده معوقات برای ایثارگران پرداخت، ولی همچنان مبلغ دیگری باقی مانده است که بار مالی آن حدود ۶۵۰ میلیارد تومان است که پیگیر تامین آن هستیم، در سه مرحله تا الان بالغ بر ۳۱۰۰ میلیارد تومان پرداخت‌ها انجام شده است.

پاکدل در پایان گفت: معوقات باقیمانده مربوط به دو آیتم مسکن و بدی آب و هوا برای کلیه واجدین و بعضا برای عده‌ای که بعد از قانون جامع، حقوق بگیر بنیاد شهید شده بودند، محاسبات آن انجام شده است و به سازمان برنامه بودجه اعلام شده و بنیاد آمادگی دارد بلافاصله پس از تامین اعتبار به عنوان آخرین معوقات مشمولان ماده ۳۸ پرداخت کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۷ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۹۸۰۲۷۶، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
0
حالا این که این تأمین اعتبار کی صورت خواهد گرفت معلوم نیست.امیدواریم که به زودی زود باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین