پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به ارائه طرح اصلاحیه مصوبه تعارض منافع گفت: طرحی با دوازده امضا تقدیم به هیات رئیسه شورا شده است به این منظور که مصوبه تعارض منافع در شهرداری تهران اصلاح شده و اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز مشمول این مصوبه شوند.
شعار سال: مهدی عباسی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در جریان جلسه بیست و هفتم شورا در تذکری با اشاره به ارائه طرح اصلاحیه مصوبه تعارض منافع گفت: طرحی با دوازده امضا تقدیم به هیات رئیسه محترم شده است و خواهش می‌کنم در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به جزئیات این طرح گفت: این طرح اصلاحیه مصوبه تعارض منافع در شهرداری تهران است که بنا است در این اصلاحیه اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز مشمول این مصوبه شوند. همکاران ما در شورا تقریبا یکپارچه آمده اند که هرجایی منافعی ممکن است برای شخص آن‌ها بوجود آید و تعارض منافع شود در مقابل آن بایستند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری افزود: این از مصادیق شورای انقلابی و ارزشی است. شورای انقلابی شورایی نیست که برای خود یا نزدیکان و دوستان خود بخواهد فرصت‌هایی را ایجاد کند که آن فرصت‌ها معنی و برداشت متفاوتی داشته باشد.

عباسی ادامه داد: در کلام حضرت آقا در خصوص امیرالمومنین ایشان فرمود: "بسیجی یعنی علی که خودش را وقف اسلام کرده بود" که اشاره به این دارد که آن حضرت برای خودش کاری نمی‌کرد. این همان مصداق کامل بسیجی است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: یا در جای دیگری ایشان در موضوع حضرت سیدالشهدا فرمودند ایشان کسی است که تمام وجود خود و خانواده و زندگی اش را فدای اسلام کرد و این فرهنگ بسیجی است. به همین دلیل طرحی که از جانب اعضا آماده شده است را ارائه می‌دهیم البته این طرح به هیچ یک از اعضا بر نمی‌گردد.

عباسی در ادامه افزود: تمام اعضای این شورا شهادت می‌دهم که یکایک آمده اند که خدمت کنند، ان هم بدون چشم داشت و با تجربه‌ای که از گذشته دارند و یقین دارم فرد فرد این اعضا از بنده در این ماموریت سربلند‌تر و خالصانه‌تر عمل خواهند کرد


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شورای اسلامی شهر تهران، تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۳۱۸۱، www.shoratehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
خدا کنه همین طور باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین