پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۶۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
اطلاعات ریزی از داستان نداریم، اما طبق وظیفه رسانه‌ای و لزوم حساسیت نشان دادن به مشکلات مردم و استمداد طلبی از زعمای قوم و همچنین تجارب مثبت استمداد طلبی‌های قبلی از حضرتعالی، خواهشمندیم دستور به ورود بازرس ویژه به پرونده شورای شهر امیدیه داده شود. از مساعدت‌های قبلی شما در خصوص سایت دیوار هم تشکر می‌کنیم. مطالب بدون تائید یا تکذیب جزئیات خبر به نقل از رجا نیوز، بازنشر شده است.
شعار سال:
گودرزی، فعال رسانه‌ای:

پرونده‌ی «محمدرضا آقاجری»، رئیس عدالتخواه و ضدفسادِ شورای‌شهر شهرستان ‎امیدیه که در دفاع از مطالبه‌گران شهر سخنرانی کرده‌ بود و با شکایت نیروی انتظامی و دادستان وقت شهر به حبس محکوم شده بود، اخیراً به اجرای احکام رفته احتمالاً همین روزا باید منتظر جلب و زندانی‌شدنش باشیم!

مستند امیدیه رو اگه ندیدید، ببینید حتما. قصه‌ی مردانِ بزرگ و عدالتخواه شهرِ کوچیک امیدیه که علیه فساد و زمین‌خواری‌های شهر و تخلفات مسئولین برآشفتند و درواکنش، نیروی‌انتظامی بدستور دادستان، شبونه به خونه‌هاشون ریخت و گوشی‌هاشونو ضبط کرد که فیلم تأسف‌بارش بطور گسترده منتشر شد.

این بچه‌ها تو شرایطی که همه برای خفه‌کردن‌شون بسیج شده بودن، فقط رئیس‌شورا و یکی دونفر دیگه رو حامی و درکنار خودشون دیدن. در دادگاه، این «حامی عدالتخواهان» بشکل تحقیرآمیزی به مطالعه و خلاصه‌نویسی و امتحان دادن از روی کتاب‌هایی درمورد وظایف شورای‌شهر و آداب سخنرانی محکوم شد.
علاوه بر اون به حبس هم محکوم شد که نهایتاً هم باوجود موافقت رئیس‌قبلی قوه قضاییه با اومدن پرونده به تهران و بررسی اعاده دادرسی، در دوره جدید، پرونده به استان بازگشته و حالا تو روزای گذشته به اجرای احکام رفته و اگه اتفاق جدیدی نیفته همین روزا باید شاهد زندانی شدن آقاجری باشیم!

زندانی‌شدن ‎آقاجری‌ها - اگه محقق بشه، که امیدوارم نشه - پیام‌های مهم و دردناکی داره:

- شعار و نطق‌های سران قوا درمورد حمایت از افشاگران فساد، پوچ، توخالی و تزئینی‌ست.

- دستگاه قضایی با سخنرانی و جلسه در تهران اصلاح نمیشه. یک بازپرس یا دادستان یا قاضی در شهر کوچکی از مملکت...

میتونه از روی قانون و عدالت رژه بره و اونا رو لگدمال کنه و باوجود کلی سروصدا و رسانه و مستند و دستور نفر اول دستگاه‌قضایی هم، کار همچنان پیش بره و به سرانجام ناعادلانه‌ش برسه.

- بوی عزمی شوم برای «مبارزه‌ی سیستماتیک با عدالتخواهان» (در هر نقش و لباس و جایگاهی) به مشام میرسه...
تعداد بازدید : 35

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی رجانیوز
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
0
امیدواریم که عدالت اجرا بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین