پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۱۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
رئیس سابق شورای شهر امیدیه گفت: تشکیل کارگروه برخورد با زمین خواری‌های امیدیه در قوه قضائیه نتایج مثبتی داشته است.
شعار سال: محمدرضا آقاجری رئیس سابق شورای شهر امیدیه در چهل و چهارمین نشست سراسری اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی، گفت: در سال ۹۲ دوستان ما که دغدغه حضور حزب‌اللهی‌ها در عرصه سیاسی را داشتند، به ما اصرار کردند تا در انتخابات شورای شهر شرکت کنیم که پس از اصرار زیاد دوستان، شرکت کردم. به قول امام ما مامور به وظیفه‌ایم و به همین علت بود که وارد عرصه شدیم.

وی افزود: ما اصرار داشتیم که بر اساس اصل شفافیت و مقابله با فساد، برای شهرداری و شورای شهر سایتی طراحی کنیم تا فعالیت‌ها مشخص باشد. البته برخی اتفاقات هم رخ نداد که سعی کردم با یک وبلاگ خصوصی، اطلاعات خودم را در اختیار عموم مردم امیدیه قرار بدهم.

آقاجری بیان کرد: در سال ۹۶ هم مردم دوباره اطمینان کردند و بنده را به شورا فرستادند. در این شورا دوستان هم‌نظر با ما بیشتر شدند و به من نزدیک‌تر بودند و فرصتی شد تا اتفاقاتی که در دوره پیش نیفتاد را به سرانجام برسانیم. دوستان هم بنده رابه عنوان رئیس شورا برگزیدند. توانستیم یک شهردار حزب‌اللهی کاربلد را روی کار بیاوریم. ما در این دوره شعار "پاک باشیم و خدمت‌گزار" را انتخاب کردیم و سعی کردیم بر اساس آن فعالیت کنیم.
 
۲۰ درصد نفت ایران از منطقه امیدیه استخراج می‌شود

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد نفت ایران از منطقه امیدیه استخراج می‌شود، افزود: املاک و زمین‌های شهر امیدیه نسبت به دیگر مناطق شهری حومه، قیمت بالاتری دارد. از این حیث زمین‌خواری و تغییر کاربری‌های غیرقانونی متعدد امکان بروز دارند. با این وجود یکسری تغییرکاربری‌هایی رخ داده بود که برای یکسری افراد خاصی منافع زیادی داشت.

رئیس سابق شورای شهر امیدیه با بیان اینکه یکی از اقدامات بنده ورود به مسئله زمین خواری‌ها و تغییرکاربری اراضی در امیدیه بوده، اما در این مسیر بنده فحش شنیدم و تهدید شدم و حتی ۲۰ مورد پرونده سازی علیه من صورت گرفت، گفت: بنده برای اینکه شرح ماجرا و اهمیت عدالت خواهی را توضیح بدهم به برنامه ثریا دعوت شدیم؛ اما بعد از برنامه، به ۱۳ماه زندان محکوم شدم. با این وجود هرچه بیشتر پیش می‌رفتیم، احکام بیشتر می‌شد. به گونه‌ای که در حال حاضر نیز یک حکم سه ساله هم برای بنده و آقای شهردار ثبت شده است.
 
آینده از آن انقلابیون است

آقاجری بیان کرد: با اتفاقاتی که در فضای رسانه افتاد، داستان امیدیه به گوش رئیس قوه قضائیه رسید و آقای رئیسی پرونده ما را از خوزستان به تهران منتقل کرد و کارگروه ویژ‌ه‌ای برای آن تشکیل داد و خوشبختانه نیز تا به حال به نتایج مثبتی رسیده ایم.

وی با بیان اینکه قطعا آینده از آن دوستان ارزشی و انقلابی است، افزود: ماجرای زمین خواری و تغییر کاربری اراضی مثل یک دومینوست. اگر توانستیم ماجرای امیدیه را به نتیجه مطلوب برسانیم، این اتفاق در بقیه شهر‌ها و کشور نیز خواهد افتاد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۱۷۰۵۶، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
زمين خواري هم پدر ملت ايران رو در اورده واقعا اي دو صد كاش كه ميتونستيم جلويفساد رو در كشور بگيريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین