پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۶۶۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
انتشار بخشی از محتوای کتاب درسی «پیام‌های آسمان» پایه هفتم دانش آموزان در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.
شعار سال: در صفحه ۱۳۰ کتاب درسی پیام‌های آسمان پایه هفتم نوشته شده: «آمار‌های تکان دهنده جرایم اخلاقی در کشور‌های غربی و مزاحمت‌های اجتماعی برای زنان، توجه کارشناسان این کشور‌ها را به حجاب بیشتر جلب کرده است. آنان می‌بینند مشکلات ناشی از بی‌حجابی در کشورهایشان ده‌ها برابر کشور‌های اسلامی است و به همین دلیل پوشش زنان مسلمان را عامل اصلی آرامش و امنیت آن‌ها می‌بینند.
 
سوژه جدید کتاب‌های درسی و پلیس نیویورک!

تدوین‌کنندگان این کتاب درسی، برای اثبات ادعای خود به دو مقاله منتشر شده در دو نشریه معتبر غربی کرده و نوشته‌اند، روزنامه نیویورک تایمز در مقاله‌ای با عنوان «امنیت زنان در اسلام» اعتراف کرده حجاب برای زنان امنیت می‌آورد. همچنین به نقل از وال استریت ژورنال هم مدعی شده‌اند پلیس در نیویورک، «واحد‌های گشتی مخصوص تذکر» به زنان بدپوشش تاسیس کرده است.
 
سوژه جدید کتاب‌های درسی و پلیس نیویورک!

نه در وال‌استریت ژورنال و نه در هیچ نشریه دیگری نشانی از خبر تاسیس «واحد گشتی پلیس نیویورک برای تذکر به زنان بدپوشش» نیست. مقاله‌ای هم با عنوان «امنیت زنان در اسلام» و محتوای درباره فواید حجاب و ایجاد امنیت برای زنان در نیویورک تایمز منتشر نشده است. ۲۹سال پیش گزارشی توصیفی درباره وضعیت زنان در مصر، الجزایر در نیویورک تایمز منتشر شده. موضوع این گزارش، خشونت علیه زنان در کشور‌های مسلمان است، در بخشی از این گزارش نویسنده ضمن اشاره به عدم امنیت زنان در شهر‌های شلوغ می‌نویسد حجاب امنیت نسبی می‌آورد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از حکایت گیلان، تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: hekayatgilan.ir/۶۷۵۷
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین