پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد کشور گفت: تا پایان سال در تمام صندوق صدقات کشور لیبل کد QR نصب می‌شود.

شعار سال:محمدی امروز ۱۸ آذرماه در مراسم رونمایی از سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه افزود: پرداخت الکترونیکی صدقه از طریق سامانه در استانهای آذربایجان غربی؛ خراسان رضوی، تهران، البرز، مازندران، فارس و خوزستان اجرایی می شود و تا پایان سال در تمام  صندوق صدقات کشور لیبل کد QR نصب می شود.
 
وی تصریح کرد: در سطح کشور ۵میلیون و ۶۰۰هزار صندوق خانگی، اماکن و معابر وجود دارد.
 
محمدی با تاکید به اینکه امداد هوشمند و کارآمد در برنامه اصلی ۵ساله ششم توسعه قید شده  است، یاد آور شد: امداد هوشمند و کار آمد برای جامعه هدف خود اجرایی می شود و خیرین و نیکوکاران می توانند از این طریق بی واسطه و در هر زمان به نیازمندان کمک کنند.

مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: شفاف سازی و افزایش اعتماد عمومی، سرعت و دقت در بحث کمک های مردمی، کمک رسانی سریعتر به مددجویان و جلوگیری از استهلاک پول ملی از اهداف سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه است.
 
وی خاطر نشان کرد: باگذشت قریب به ۲ ماه از زمان راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه، بیش از ۳۷هزار تراکنش با متوسط سرانه پرداختی ۱۰ هزار تومان انجام شده است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا  ، تاریخ انتشار: 18  آذر  1400، کدخبر:1400091814177 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین