پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۸۴۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
روز ۱۵ آذر مهلت سرپرستی ۳ ماهه مجید صدری در پرسپولیس به پایان رسید تا او از این تاریخ به بعد فقط به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس فعالیت کند. حالا شنیده می‌شود که مجید صدری از روز شنبه در محل باشگاه پرسپولیس حضور فیزیکی پیدا نکرده و دورادور کار‌های مربوط به باشگاه پرسپولیس را انجام می‌داد.

شعار سال: روز گذشته که پرسپولیسی ها مقابل وزارت ورزش تجمع کردند و خواستار روشن شدن وضعیت این باشگاه شده بودند، صدری هم در جمع آنان حاضر شده بود اما نتوانست طرفداران را آرام کند و مشخص شد که پرسپولیسی ها خیلی موافق ماندن او در مدیریت باشگاه نیستند.
 
 اینکه صدری به دلیل پایان مهلت سرپرستی به باشگاه پرسپولیس نرفته یا چیز دیگری مشخص نیست اما شایعه شده که عدم حضور صدری در باشگاه پرسپولیس می‌تواند نوعی اعتراض به روشن نشدن تکلیف او به عنوان مدیرعامل پرسپولیس باشد.
 
جالب اینجاست که صدری روز گذشته و پس از حضور در تجمع پرسپولیسی ها، برای اولین بار در هفته جاری راهی باشگاه شد و این اتفاق سوالات بیشتری را درباره حرکت او در این باره ایجاد می کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اقتصاد آنلاین ، تاریخ انتشار:  24آذر 1400، کدخبر: 590168،www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین