پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۸۹۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
سخنگوی کمیسیون کشاورزی از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از انتقال‌های آب بین حوزه‌ای توسط وزارت نیرو در جلسه اخیر این کمیسیون خبر داد.
شعار سال: حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات دستور کار جلسه اخیر کمیسیون متبوعش، گفت: رسیدگی به طرح سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر کشاورزی درباره مشکلات زنبورداران، صادرات و خرید سیب درختی صنعتی، ضعف در توسعه صنایع شیلات و تامین کود‌های شیمیایی در دستور کار اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: وزیر توضیحاتی را پیرامون محور‌های سوال مطرح شده ارائه کرد که نمایندگان سوال کننده فرصتی را برای رفع مسائل تعیین کردند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به دستور کار دیگر جلسه اخیر این کمیسیون، اظهار کرد: وزیر نیرو نیز برای پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون کشاورزی حاضر شد، اما رسیدگی و ارائه توضیحات پیرامون سوالات به جلسه بعدی کمسیون موکول شد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با بیان اینکه رسیدگی به تحقیق و تفحص از انتقال‌های آب بین حوزه‌ای توسط وزارت نیرو نیز در دستور کار اعضا قرار داشت، گفت: در نهایت پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان این طرح تفحص به تصویب رسید و طرح برای رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پرسون، تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰، کدخبر:۳۷۵۶۶۴ /purson.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین