پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
اینکه با الفاظ بازی کنیم و خودمان را مسئولی مشغول نشان دهیم( حتی بدون نیت سو)، کمکی به رفع مشکلات کشور نمی کند. واقعا جای تاسف دارد که وزیر کشور نمی داند که دوره قراگاه سازی و قرارگاه بافی (و خدای ناکرده سواستفاده از این اسامی) تمام شده است! راه اندازی قرارگاه رصد نیازمند زیر ساخت قوی بانک های اطلاعاتی، شبکه قوی در جمع آوری داده های روا و پایا ، اتاق فکر برای تحلیل تغییرات و بازیچه جریانات و رویدادها نشدن و مواردی همانند است. اگر هم از همین امروز این کار را انجام دهیم تا دو سال دیگر نتیجه خواهیم گرفت. همچنین هزینه زیادی هم باید در بعد نیروی انسانی فعال در این قرارگاه پرداخت کنیم. آیا هنوز هم ساداتی نژاد قصد بازی با الفاظ را دارد؟ آقای دکتر ، ما به شما کاری نداریم، دلمان برای بحران ملی می تپد، شنوا باشید لطفا.
شعار سال: در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، «کمال ربانی زاده» به سمت رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران منصوب شد. در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، «کمال ربانی زاده» به سمت رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران منصوب شد. در بخشی از این حکم آمده است: انتظار است با راه‌اندازی رصدخانه و مرکز پایش اطلاعات، ضمن بهره گیری از ابزار‌های نوین و ایجاد پایگاه داده و اطلاعاتی دقیق، قابل اعتماد و بر خط، زمینه لازم را برای بهره مندی آسان کلیه فعالان بخش کشاورزی به منظور برنامه ریزی فعالیت‌ها و پیش بینی اتفاقات پیش روی بخش فراهم آورید.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی و صنایع غذایی ایران، تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۷۲۱۲۷، www.agna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
0
عالی و بجا بود متنی که نگارنده در این سطور قرار داده ست ، در چله ی دوم انقلاب دیگر این ادا و اطوار ها جواب نخواهد داد ، فرایند سازی با توجه به کلان سندهای فرهنگی و اجتماعی در حوزه امنیت غذا مدنظرست ، نه کاغذ بازی و حکم زدن هایی که نمی‌تواند ‌پیاز سفره جامعه را تامین کند چه برسد که نرخ گذاری نماید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین