پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۶۸۳۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
با تصمیم اعضای هیات مدیره و موافقت بانک مرکزی، سید محمد مهدی احمدی به عنوان مدیرعامل بانک شهر برگزیده شد.
شعار سال: اعضای هیئت مدیره بانک با قدردانی از زحمات احمد درخشنده؛ با توجه به تجارب ارزنده و دانش بانکی دکتر احمدی؛ وی را به عنوان مدیرعامل بانک شهر برگزیدند. احمدی از سال ۱۳۹۳ تاکنون به عنوان عضو هیأت مدیره موظف بانک شهر و علاوه بر آن معاون ارزی و بین الملل بانک و قائم مقامی مدیرعامل را عهده‌دار بوده است.

وی فارغ التحصیل اقتصاد بازرگانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. تحصیلات کارشناسی ارشد وی در دانشگاه تهران و در رشته علوم اقتصادی بوده و دارای دکترای اقتصاد است. او همچنین توانسته از سوی بنیاد ملی نخبگان، عنوان «نخبه علمی کشور» را دریافت کند.

گفتنی است، در زمان فعالیت دکتر احمدی در بانک شهر به عنوان معاون ارزی و امور بین الملل از سال ۹۷ تا کنون، این بانک در جمع برترین بانک‌های کشور در ارائه خدمات ارزی به مشتریان قرار گرفته است.

احمدی در سال ۸۵ به مدت سه سال مدیر اداری و پشتیبانی بیمه ملت بوده و در سال ۸۸ به سمت مشاور مدیرعامل این بیمه برگزیده شد. وی تا انتخاب به عنوان مشاور مدیرعامل بانک پارسیان در سال ۹۲ در مجموعه این بانک فعالیت داشته و سپس به عضویت هیات مدیره بانک شهر درآمد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران، تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۱۲۹۱۳۹، www.ibena.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین