پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۶۷۰۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
دکتر محمد مهدی احمدی با تصمیم و راى اعضای هیات مدیره، به عنوان مدیر عامل جدید بانک شهر انتخاب شد.
شعار سال: در بانک شهر، اعضای هیأت مدیره توسط سهامداران تعیین می‌شوند و سپس اعضای هیئت مدیره نسبت به انتخاب مدیرعامل اقدام می‌کنند که با توجه به تجارب ارزنده و دانش بانکی دکتر احمدی، اعضای هیأت مدیره؛ تصمیم به انتخاب وی به عنوان مدیرعامل بانک نمودند.

شایان ذکر است که وی از سال ۱۳۹۳ تاکنون به عنوان عضو هیأت مدیره موظف بانک شهر و علاوه بر آن معاون ارزی و بین الملل بانک و قائم مقامی مدیرعامل را عهده دار بوده است.

دکتر احمدی، صلاحیت حرفه‌ای و عمومی برای تصدی مدیرعاملی بانک و سابقه کار لازم در نظام بانکی، طبق شرایط و ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را دارد.

وی مدرک کارشناسی را از دانشگاه شهید بهشتی تهران و مدارک کارشناسی ارشد و دکترای خود را نیز از دانشگاه تهران اخذ نموده و یک چهره با دانش در نظام بانکی کشور شناخته می‌شود. دکتر احمدی همچنین دارای تألیفات فراوان و بیش از ۳۰ مقاله علمی و پژوهشی بوده و از سال ۱۳۸۸ عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال می‌باشد.

چندی پیش مدیرعاملی بانک صادرات به احمدی پیشنهاد شد که وی به خاطر برخی حاشیه‌ها و جوسازی‌های کاذب رسانه‌ای، از جمله وابستگی خانوادگی وی به دکتر محسن رضایی، از پذیرش این مسئولیت اجتناب نمود و تصمیم گرفت کارش را همچنان در بانک شهر ادامه دهد.

گفتنی است سهامدار عمده بانک شهر را شهرداری‌های تهران، مشهد، اصفهان، قم، شیراز، تبریز، کرج، قزوین و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در کنار سایر سهامداران زیر ۱٪ تشکیل می‌دهند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تابناک تهران، تاریخ انتشار:۱۲ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۱۳۴۶۳، www.tabnaktehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین