پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۴۳۹۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
یکی از دلایل کنترل نیروی انسانی موضوع حقوق، دستمزد و هزینه‌های پیرامون نیروی انسانی است. هرچه این هزینه بالاتر باشد نشان از پایین بهره‌وری در آن صنعت است.
شعارسال: یکی از دلایل کنترل نیروی انسانی موضوع حقوق، دستمزد و هزینه‌های پیرامون نیروی انسانی است. هرچه این هزینه بالاتر باشد نشان از پایین بهره‌وری در آن صنعت است.


در ایران سرانه هر ایرانی از شعب بانک، هر سه هزار و ۶۵۰ ایرانی یک شعبه بانکی دارند.

در حال حاضر در سال ۱۳۹۰ کل صنعت بانکداری ایران حدود ۲۱۰ هزار نفر پرسنل فعال داشت که بطور میانگین از این تعداد حدود ۱۵ درصد کاسته شده است.


در حقیقت بانک‌های بزرگ خصوصی در یک دهه گذشته برای کنترل هزینه اقدام به کاهش نیروی انسانی کرده و توانستند حقوق و دستمزد را کاهش دهند.


بر همین اساس، بیشترین کاهش نیروی انسانی متعلق به بانک صادرات با کاهش ۹۴۶۵ نفری بود. بعد از ان به بانک تجارت با ۴۶۰۶ نفر کاهش و سپس به بانک ملت با کاهش ۳۵۹۵ نفر کاهش اختصاص داشت.


بیشترین افزایش برای بانک‌های آینده با ۳۰۴۰ نفر افزایش، ایران زمین با ۲۳۶۵ نفرافزایش و بانک شهر با ۸۹۸ نفر افزایش تعلق داشت.
 

بیشترین کاهش نیروی انسانی مربوط به کدام بانک است؟
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته ازپایگاه خبری بانکداری ایرانی ،تاریخ انتشار:۱۷ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۹۶۷۷۷، bankdariirani.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین