پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۶۴۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
در روز‌های اخیر خبری مبنی بر بازداشت رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین در سایت‌های خبری و فضای مجازی منتشر شد که با بازتاب‌های مختلف از سوی کاربران مواجه شد. در متن این خبر آمده است محمدرضا امیرحسنخانی رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین و برادر ایشان توسط بازپرس جرایم پولی بانکی دادسرای تهران بازداشت شد.
شعار سال: در روز‌های اخیر خبری مبنی بر بازداشت رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین در سایت‌های خبری و فضای مجازی منتشر شد که با بازتاب‌های مختلف از سوی کاربران مواجه شد. در متن این خبر آمده است محمدرضا امیرحسنخانی رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین و برادر ایشان توسط بازپرس جرایم پولی بانکی دادسرای تهران بازداشت شد.

با کمی جستجوی ساده در فضای مجازی متوجه شدیم که چند سالی است سید حسن سلطانی فیروز به عنوان رئیس هیئت مدیره این بانک خصوصی منتصب شده است و اطلاعی مبنی بر حضور محمدرضا امیرحسنخانی در این بانک وجود ندارد.

اتمام همکاری این بانک با وی به سال ۱۳۹۴ برمی گردد و از آن تاریخ تا امروز هیچ همکاری بین بانک با نامبرده وجود نداشته است.

گفته می‌شود این حاشیه سازی‌ها زمانی شروع شد که یکی از سهامداران این بانک درخواست فروش غیر متعارف سهام خود را بیان نموده است و از سویی دیگر یکی از مدیران اخراجی این بانک که متعلق به جناح‌های سیاسی است باعث انتشار اخبار کذب در فضای مجازی و رسانه‌های خبری شده است.

این اخبار کذب در فضای مجازی نه تنها باعث تشویش در افکار عمومی می‌شود، بلکه موجب سوءاستفاده رسانه‌های معاند در فضای مجازی و موجب بدبینی مردم به نظام بانکی کشور خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بانکداری ایرانی، تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۹۸۶۳۳، bankdariirani.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین