پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۵۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
خبر‌های خوبی از بارش (هرچند مقطعی و موردی) به گوش می‌رسد. خدایا به بزرگی اسمت، به رحمت فراگیر و عامت، به خیر خاصت و عنایاتی که برای خوبان درگاهت در نظر داری، به حمد و سپاسی که لایق درگاه تو است، به پرورانندگی دو عالم به دست تو، به روزی که قرار است در پیشگاه تو حساب کشی شویم، به خوف و رجا ما در ارتباط با تو و پناهندگی مان به دامانت برای رفع حوائج، به آرزوی راه یابی مان به راه راست که وعده دریافت خیر و برکت در آن داده شده و .... اشتباهات یک مشت مدیر دولتی بعضا آلوده و حریص را به پای ما مگذار و به سیاه کاری آنان عذاب مان مکن. همان‌هایی که بعضا مورد غضب تو هستند و شاید رهایشان کرده‌ای و در دسته گمراهان قرارشان داده‌ای. خدایا مردمان این اب و خاک برای آرمان‌ها و ارزش‌های دینی- تمدنی شان خون و عرق ریخته و زجر و زحمت تحمل کرده اند. بخاطر نادانی‌های برخی از کارگزاران نامناسب دولتی، حضور برخی از منافقان، کم توجهی ما در امر به معروف و نهی از منکر و عافیت طلبی منجر به دوری از مسئولیت پذیری، توفیق بالندگی و اتصال به آرمانشهر با حضور بنده صالح ات مهدی را از ما سلب نکن. خدایا، تو را به ذره - ذره و قطره- قطره باران سوگند می‌دهیم مردم این کشور را دچار خشکسالی و زحمت رزق نکن. فقر، ایمان و فرهنگ ما را نشانه رفته است، از جانب خود بر ما منت گذار و بر شایستگی‌های خودت و نه حد و اندازه و حق ما، خشکی و خشکسالی را از ما دور کن (اگر شما هم پسندید، با دل شکسته تان و پس از صلوات بر نبی مکرم اسلام، آمین بگویید).
شعار سال: سازمان هواشناسی با هشدار درباره ورود توده هوای سرد به کشور از بارش برف و باران در ۱۶ استان از جمله تهران خبر داد.
 
تعداد بازدید : 3


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین