پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۹۸۲
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
معاون محترم خودشان خوب می‌دانند که بخشی از حقایق را بیان نکردند. به رسم امانت کل بیانات و توضیحات شان را منتشر کرده ایم. اما خدمت این مدیر گرامی عرض می‌شود که ممنوعیت استفاده از چهار سم مورد اشاره یک بحث است و دوز استفاده از آن بحثی دیگر. در صورت تداوم حقیقت گویی ناقص، ایشان را به مناظره دعوت می‌کنیم و در صورت عدم پذیرش، اطلاع رسانی مستند خواهیم نمود. کارتان را درست انجام دهید تا مشکلی برای خودتان و دیگران ایجاد نشود.
شعار سال: ماجرای فلفل دلمه‌های برگشت‌خورده از روسیه چه بود؟

رئیس حفظ نباتات: روسیه نامه‌ایی فرستاد که ۴ سم آفت و علف‌کشی که در کشور ما مصرف می‌شود در آنجا ثبت نشده. اعلام کردیم این سموم در اتحادیه اروپا مصرف می‌شود برای اینکه ماده موثره خوبی دارد و هزینه‌های تولید را پایین می‌آورد.

اینکه در فضای‌مجازی می‌گویند محصولات سمی از روسیه برگشت خورده و مردم استفاده می‌کنند، به هیچ‌وجه درست نیست. یک هیئت روسیه به ایران می‌آید تا از گلخانه‌ها نمونه‌برداری کند که با اطمینان کامل صادرات انجام شود.

تعداد بازدید : 4

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اقتصاد آنلاین
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین