پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
رئیس سازمان غذا و دارو طی حکمی سرپرست اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو را منصوب کرد.

شعار سال:بهرام دارایی معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو طی حکمی "دکتر مهشید حائری‌زاده" را به عنوان سرپرست اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو منصوب کرد.
 
در این حکم آمده است:
 
با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان منصوب می‌شوید تا در صیانت از دست‌آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سیاست‌های دولت مردمی و تحقق اهداف و سیاست‌های کلان سلامت و برنامه‌های سازمان انجام وظیفه نمایید.
 
امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهتمام به عدالت محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.
 
حائری‌زاده داروساز است؛ وی معاون برنامه‌ریزی اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو بوده است.
 
بازنگری، اصلاح، ساده‌سازی و روزآمد کردن قوانین، مقررات و استانداردهای مربوط در حوزه فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل تغذیه‌ای، ویژه متابولیک، شیرخشک رژیمی و غذای ویژه و ... از جمله وظایف این اداره کل است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 11دی 1400، کدخبر: 2636162، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین