پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۹۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
رشته مدیریت میراث فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد در جلسه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید. رشته مدیریت میراث فرهنگی از جنبه راهبردی اهمیت بسزایی دارد و موضوع حفاظت از میراث فرهنگی را می‌تواند به یک وظیفه ملی و دینی تبدیل کند.
شعار سال: جلسه ۲۰۷ شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست غلامعلی حدادعادل به منظور ادامه بررسی سرفصل‌های درسی برنامه مدیریت میراث فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
 
گروه علم و آموزش ایرنا از شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این جلسه حداد عادل با یادآوری اینکه حفظ میراث فرهنگی یک وظیفه دینی است، تاکید کرد: رشته مدیریت میراث فرهنگی از جنبه راهبردی اهمیت بسزایی دارد و موضوع حفاظت از میراث فرهنگی را می‌تواند به یک وظیفه ملی و دینی تبدیل کند.

وی افزود: طراحی این رشته هم به راهبرد حفاظت از میراث فرهنگی کمک می‌کند و هم می‌تواند مدیران عرصه میراث فرهنگی را در کشور تربیت و ذخیره‌ای برای کشور فراهم کند.

در این جلسه خداداد حسینی رییس کارگروه مدیریت شورای تحول و ارتقای علوم انسانی هم تغییرات و اصلاحات برنامه مدیریت میراث فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد را توضیح داد.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های کارگروه در این زمینه به اعضای شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی ارایه کرد.

دکتر پورفرج نیز در ادامه این جلسه توضیحات تکمیلی و جزییات رسیدگی به برنامه را در گزارشی ارایه کرد.

در جلسه ۲۰۷ شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، سرفصل‌های درسی برنامه مدیریت میراث فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد به اتفاق آرا به تصویب رسید.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۶۰۲۴۱۷، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین