پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۵۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
نماینده مردم ارومیه در مجلس به وضعیت نامناسب کشاورزان ارومیه اشاره کرد و گفت: ۸۰۰ هزار تن سیب در سردخانه‌ها باقی مانده که قریب به ۱۰ هزار میلیارد تومان ارزش مالی است.

شعار سال:سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای وزیر صدای کشاورزان را بشنوید، ۸۰۰ هزار تن سیب در سردخانه‌ها باقی مانده و قریب به ۱۰ هزار میلیارد تومان ارزش مالی است که در حال هدر رفتن است، تعرفه سیب مرز گمرک پاکستان و هندوستان به ۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده و لازم است به فریاد کشاورزان برسید.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس ضمن تأکید بر افزایش کشتی‌های صادراتی سیب، افزود: وزارت جهاد کشاورزی اجازه ندهد که سیب با این قیمت در بازار به فروش برسد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیل بازار  ، تاریخ انتشار:  14 دی 1400، کدخبر: 127655،www.tahlilbazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین