پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۰۵۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
روزنامه فاکس‌نیوز با انتشار گزارشی به صحبت‌های علیرضا دبیر، پرداخت که در آن رئیس فدراسیون کشتی ایران در مصاحبه‌ای شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهد و خواستار اقدامات عملی در این باره شد.
شعار سال: طی روز‌های گذشته ویدئویی از دبیر منتشر شده است که می‌گوید: «شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهیم، اما مهم این است که آن را در عمل نشان بدهیم.» دبیر در حالی این صحبت‌ها را انجام داده است که ۲۰ سال قبل گرین کارت آمریکا را در اختیار دارد، اما ۷ سال قبل و در مصاحبه‌ای تاکید کرد گرین کارت آمریکا را پس داده است.

حواشی گرین کارت علیرضا دبیر در آستانه سفر کشتی به آمریکا

حواشی گزارش فاکس‌نیوز درباره علیرضا دبیر به نشست خبری امروز سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی هم رسید و خطیب‌زاده در پاسخ به سئوالی در اینباره گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش کرده از آنچه که رویداد‌های ورزشی را سیاسی کند، دوری کند.

گفتنی است گزارش فاکس در آستانه سفر تیم ملی کشتی ایران به آمریکا منتشر شده است. تیم ملی کشتی ایران قرار است روز ۲۳ بهمن ماه سال جاری، یک مسابقه دوستانه با آمریکا در خاک این کشور برگزار کند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی جامعه خبری تحلیلی الف
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین