پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۴۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
به ظاهر شاهد افتتاح ساختمان جدید فدراسیون کشتی هستیم و مقامات دعوت شده اند. یک زمان در این مملکت این ترکیب برای افتتاح "ابر پروژه های ملی" می‌رفتند آیا باید بپذیریم که به قدری سطح مدیریت در کشور افت کرده که رئیس یک قوه به همراه یک وزیر برای افتتاح ساختمان می‌روند! آیا این رویداد را لشکرکشی کیومرٍث هاشمی برای رای اعتماد باید بدانیم؟ آیا قالیباف آنقدر وقت دارد که برای افتتاح بیاید و ساعت ها وقت مجلس را هدر بدهد و برنامه هفتم توسعه با وضع فشلش پا در هوا باشد؟ ما از خودمان بابت بعضی چیزها خجالت کشیدیم؟!

شعارسال: مراسم افتتاحیه ساختمان جدید فدراسیون کشتی صبح امروز (یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲) همزمان با تولد جهان پهلوان تختی و با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد. ساختمان جدید فدراسیون کشتی شامل (ساختمان اداری، سالن بدنسازی، زمین چند منظوره، سالن همایش و مرکز رسانه ای) است و.. . برای افتتاح این مراسم، قالیباف رئیس مجلس وارد ورزشگاه آزادی شد و بعد از حضور بر سر مزار شهید گمنام فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به مقام شامخ این شهید سرافراز، اقدام به افتتاح ساختمان فدراسیون کشتی که به نام سرلشگر شهید جعفر جنگروی نامگذاری شده نمود. اما این افتتاح گویا نکات و حاشیه‌هایی دارد. یک زمان در این مملکت این ترکیب برای افتتاح "ابر پروژه‌های ملی" می‌رفتند، اما به قدری سطح مدیریت در کشور افت کرده یا دچار سیاسی بازی شده که رئیس یک قوه به همراه یک وزیر برای افتتاح ساختمان می‌روند!

افتتاح ساختمان فدراسیون کشتی یا لشکرکشی کیومرث هاشمی برای رای اعتماد و حضور باقر قالیباف و برنامه هفتم فشل پا در هوا؟

افتتاح ساختمان فدراسیون کشتی یا لشکرکشی کیومرث هاشمی برای رای اعتماد و حضور باقر قالیباف و برنامه هفتم فشل پا در هوا؟

آقای قالیباف، برنامه هفتم توسعه با بند‌های فشلش، صدای جمع کثیری از اصحاب دانش و تجربه و بزرگان سیاسی و مدیریتی این مملکت را دراورده و آن وقت، شما بجای تمرکز روی افزایش تعاملات با منتقدین و صاحب نظران، وقت خود را برای افتتاح یک ساختمان می‌گذارید؟

افتتاح ساختمان فدراسیون کشتی یا لشکرکشی کیومرث هاشمی برای رای اعتماد و حضور باقر قالیباف و برنامه هفتم فشل پا در هوا؟

تعداد بازدید : 4

از نکات جالب این افتتاح حضور مهدی چمران است. بجای رسیدگی به حادثه خلازیر، کجا اومدی عمو؟

تعداد بازدید : 4

در نهایت هم، موسوی لارگانی گاف اصلی را داد و به اعتقاد بعضی ها، داستان اصلی این افتتاح فاش شد. لارگانی مدعی شد که سرپرست وزارت ورزش از مجلس رأی اعتماد می‌گیرد.

تعداد بازدید : 5


ملاحظه می‌فرمائید پول بیت المال چطور با بعضی بازی سازی‌ها در قالب رویداد تراشی و کم توجهی به اولویت‌ها هدر می‌رود؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین