پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۶۹۵
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
در حالی که قرار بود رای گیری در خصوص گزارش حسابرس مجمع برگزار شود دبیر با سخنان خود جلسه را به تنش کشاند که در نهایت با تذکر صالحی امیری مواجه شد. در ادامه تنش‌های به وجود آمده میان دبیر و اعضای هیات اجرایی که حدود یک ساعت و نیم فضای مجمع را به حاشیه برد، «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان مجمع را ترک کرد.
شعار سال: در شرایطی مجمع کمیته ملی المپیک (سه‌شنبه) برگزار شد که پس از قرائت گزارش اقتصادی بازرس مجمع، اعتراض‌هایی از سوی علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی مطرح شد که با پاسخ هیات اجرایی مواجه شد. اصرار دبیر بر مواضع خود موجب تنش لفظی با فضل‌الله باقرزاده و برخی از اعضای هیات اجرایی شد تا جایی که این جدال با تذکر لفظی هیات ریسه مواجه شد.

در حالی که قرار بود رای گیری در خصوص گزارش حسابرس مجمع برگزار شود دبیر با سخنان خود جلسه را به تنش کشاند که در نهایت با تذکر صالحی امیری مواجه شد.

دبیر خواهان این موضوع بود که نباید رای گیری انجام شود که در و اکنش به تنش‌های ایجاد شده یکی از اعضا مجمع به وی اعلام کرد "به شما چه ربطی داره. "

در ادامه تنش‌های به وجود آمده میان دبیر و اعضای هیات اجرایی که حدود یک ساعت و نیم فضای مجمع را به حاشیه برد، «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان مجمع را ترک کرد.

در این نشست دبیر بار‌ها از سوی کمیته اجرایی به سکوت فراخوانده شد، اما اصرار وی بر سخنان خود موجب ایجاد تنش در این مجمع شد.

گفتنی است مجمع عمومی کمیته المپیک امروز با حضور وزیر ورزش و ٧١ عضو از ساعت ١٥ در حالی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در بخش‌های دیگر این نشست مجید شایسته عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک خطاب به دبیر گفت: شما امکانات ویژه دارید و وظیفه کمیته تنها در فدراسیون کشتی خلاصه نمی‌شود سایر فدراسیون‌ها هم سهمی دارند. کلی امکانات در اختیار فدراسیون کشتی بوده و قدرت شما زیاد است و می‌توانید از سایر منابع استفاده کنید، عدالت باید رعایت شود. کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی از شما (علیرضا دبیر) تنها رای نگرفته است.

این در حالی است که به گفته سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی برای نشست با نمایندگان خانه ملت و جلسه‌ای که در پیش بود، مجمع را ترک کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از فرارو، تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۳۸۰۸۰، fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین