پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
علی دبیر رئیس فدراسیون کشتی در برنامه تلویزیونی از مقام معظم رهبری مساعدت طلبی می‌کند و مدعی شده که یک بانک خصوصی ساختمان کشتی را نمی‌دهد آنهم بخاطر مخالفت با علی دبیر! بعنوان رسانه از ایشان می‌پرسیم که چه رفتاری از شما سر زده که بانک خصوصی با شما این گونه برخورد می‌کند؟ آیا آن بانک خصوصی نیاز به ساختمان کشتی و گرو کشی آن دارد؟ چرا قبلا و در سال‌های ماضی حداکثر همکاری را با کشتی کشور بخرج داد؟ حتی از شما هم دعوت چندباره به حل برخی از سو تفاهم‌ها نمود. آیا این شما نبودید که با طناب پوسیده آقای سلطانی فر به چاه رفتید و حتی ادعای تغییر اسپانسری کردید و به دامن بانک خصوصی دیگر لغزیدید؟ برای مردم از واقعیت‌ها بگوئید از آژان کشی ها و داد و هوارها روی کارگران بگوئید. لطفا. برای مردم توضیح دهید که همان بانک خصوصی چقدر سالیانه به کشتی کشور کمک بلاعوض در قالب مسئولیت اجتماعی می‌کرد و بعد از رفتار‌های شما و ادعاهایتان، چقدر به کشتی کمک شد؟ مشکل ، فریب خوردن شما بواسطه در باغ سبز برخی از مدیران ورزش کشور بود جناب دبیر، نه مشکل شخصی بانک خصوصی با شما.
شعار سال: علیرضا دبیر با نوعی مظلوم نمایی و استفاده حداکثری از موقعیت پیشتاز و درخشنده کشتی کشور در مسابقات اخیر، رو به مجری می‌کند و درخواست پس گرفتن ساختمان کشتی از بانک خصوصی را مطرح می‌کند. از مقام معظم رهبری هم در این خصوص استمداد طلبی می‌کند و کار را با زور بالای بانک‌های خصوصی در مقابل روسای جمهور و ضعف علیرضا دبیر در این خصوص به پایان می‌رساند.

بسیار مجهول و مبهم درباره قرارداد فدراسیون کشتی با یکی از بانک‌های خصوصی برای ساخت خانه کشتی روی زمین اختصاص یافته توسط وزارت ورزش می‌گوید و از بهره مندی بانک خصوصی از مزایای تبلیغات صورت گرفته، حرف می‌زند و ... اما نمی‌گوید انچه که باید واقعا بگوید!
 
علی دبیر چکار کرده که بانک پا پس کشیده!

نمی‌گوید چرا در دوره های ماضی و حتی چندماهه اول فعالیت خود ایشان، مشکلی وجود نداشت؟ مدیران قبلی، خویشاوند بانک خصوصی بودند؟ چرا نمی‌گوید که آن بانک خصوصی خودش برای این کار جلو آمد یا مکرر در خصوص ساخت خانه کشتی و حمایت از این ورزش ملی، توسط دوستان مختلف توجیه شد و حتی تحت فشار قرار گرفت؟ نمی‌گوید که تبلیغ در خانه کشتی چقدر ممکن است برای یک بانک خصوصی با عملکردی غیرقابل انکارو ممتاز در نظام پولی و بانکی کشور، می‌تواند جنبه مادی داشته و چقدر دل مدیران همان بانک خصوصی زیر سوال برده شده توسط جناب دبیر، برای ورزش این کشور و توسعه و آبادانی آن می‌تپد؟ نمی‌گوید که همان بانک خصوصی، چقدر متمایل به تداوم همکاری‌ها و حمایت‌ها از کشتی کشور بوده و هست.
تعداد بازدید : 17

آقای دبیر نمی‌گویند که چه رفتار‌های غیر حرفه‌ای و تهدید‌های غیر مستقیم و کنایه‌ها حواله این و آن کردند؟ از آژان کشی ها و داد و فریاد روی سر کارگران زحمت کش فعال در خانه کشتی نمی گویند ؟  آقای دبیر نمی‌گویند که چطور با طناب برخی از مدیران وقت ورزش کشور به چاه وارد شده و انبوه وعده‌های ریز و درشت را باور کردند و عاقبت آن را هم دیدند. آقای دبیر از وعده همکاری یک بانک خصوصی دوم و جانشین شدن بجای بانک اول هیچ نمی‌گویند. آیا بهتر نیست که از میزان کمک بلاعوض بانک دوم و میزان کمک‌های مستمر بانک اول، صحبت کنند؟
 
علی دبیر چکار کرده که بانک پا پس کشیده!

آقای دبیر قبول دارند که پشت سر برخی از مدیران چه‌ها گفته اند و بدور از آداب و رفتار قهرمانی و پهلوانی در ورزش، چه ادعا‌هایی داشتند. منتظریم آقای دبیر.

آیا می‌توانید حقایق را به همان صورتی که هست خدمت حضرت آقا هم بیان کنید و بگویید شخص شما چه رفتار‌هایی داشتید؟ می‌دانید که رهبر معظم انقلاب به همان اندازه که شنونده خوبی است، رصد کننده و بررسی کننده‌ای حرفه‌ای می‌باشند. منتظریم آقای دبیر.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
چی کار مگه کردی علی دبیر؟ نکنه لایه کشیدی پهلوون!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین