پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۴۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: برای اولین بار این را اعلام می‌کنم، بنده مخالف ادغام سازمان محیط زیست با سازمان مراتع و جنگل‌ها هستم.
شعار سال: سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، درباره ادغام سازمان محیط زیست با سازمان مراتع و جنگل‌ها، اظهار کرد: برای اولین بار این را اعلام می‌کنم، بنده مخالف ادغام سازمان محیط زیست با سازمان مراتع و جنگل‌ها هستم.

وی با اشاره به اینکه «حفاظت» در سازمان جنگل‌ها با سازمان محیط زیست متفاوت است، ادامه داد: سازمان جنگل‌ها در کنار وظیفه حفاظتی امکان بهره‌برداری نیز دارد، اما وظایف اصیل سازمان محیط زیست فقط حفاظت است که با یکدیگر تفاوت دارند.

رفیعی بیان کرد: سازمان محیط زیست طبق قانون نمی‌تواند سازمان بهره‌برداری باشد. ما دو قانون دائمی داریم و قانون حفاظت و به‌سازی محیط زیست به صراحت به وظیفه سازمان محیط زیست اشاره کرده است.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی افزود: جنگل‌ها یک بخشی از وظایف سازمان محیط زیست است، یعنی حتی تمام وظایف معاونت طبیعی سازمان محیط زیست هم جنگل نیست و جنگل یک بخشی از اکوسیستمی است که محیط زیست از آن حفاظت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بنده به شدت مخالف ادغام این دو سازمان هستم چراکه این ادغام هرچه کلاف را بیشتر سردرگم کند اتفاق دیگری رخ نمی‌دهد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۱۲۹۰۳۶۹، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین