پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۴۱۲
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
روی سخن مستقیم مان به دوستانی است که خودشان بهتر می‌دانند که مخاطب این متن هستند. این برنامه‌هایی که به اسم جشن پیروزی فوتبال و فلان و بسیار تدارک دیده می‌شود، نه تنها چشن نیست و بی بهره مطلق از اصول شادی و برپایی جشن است، بلکه مصادیق عینی ایجاد مزاحمت قلمداد می‌شود. باید جای افرادی باشید که مجبورند خود را سریعا به منزل برسانند (به هزار و یک دلیل موجه انسانی، اخلاقی، شرعی، قانونی)، اما درگیر جشن خود ساخته بعضی‌ها می‌شوند. از ما بهتر می‌دانید که مداخله گری اجتماعی هم اصول و فنون خاص خودش را دارد. لطفا اندکی حرفه ای‌تر عمل نموده تا خیر دین و دنیا برای همه فراهم شود.
شعار سال: برد فوتبال ایران و صعود به جام جهانی، برای هر ایرانی، مسلما مسرت بخش است. اما در شرایطی که با اپیدمی جدید کرونا مواجه شده ایم (اومیکرون)، اقدام به برپایی جشن در جایی نسبتا نامناسب نظیر میدان ولیعصر (حداقل به شیوه‌ای نامناسب) گردد، چندان پسندیده نیست.

باید جای افرادی می‌بودید که درگیر ترافیک خودساخته و احتمالا از پیش طراحی گردیده (توسط جمعی حدودا ۲۰ نفره) شدند. باید جای افرادی بودید که امور مهمی داشته و بدلیل این رویداد تراشی، با تاخیر فرزند خود را به بیمارستان منتقل کردند و ....

در دین اسلام، اخلاق در معنای توان دیدن حال و شرایط دیگران تعریف شده است، واقعا برخی‌ها در برزخ ایجاد شده بنام جشن، آتش در درون داشتند و ناچار به سوختن و تحمل کردن بودند. آیا بهتر نیست که با نظارت و تدبیر بیشتر و بهتر، اقدام به برپایی چنین جشن‌هایی شود؟ سربسته عرض شد.
 
تعداد بازدید : 1
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین