دوستان گویا هول شدند و در اشتباهی لفظی، کلمهای را پس و پیش نوشتند. کلمهای که بار مالی معناداری را برای شهرداری به همراه داشته است. هرچند که بگویند برای جلب توجه این کار را انجام داده اند! (جلب توجه صرفا برای برندهای تجاری یا سلبریتیها برای افزایش دیده شدن است. شهرداری چرا؟). حال سوال این است که هزینه این اشتباه را چه کسی باید به حساب شهرداری تهران واریز کند. منتظر دریافت توضیحات هستیم.
شعار سال: سازمان زیباسازی شهر تهران لحظاتی پس از سوت پایان بازی ایران و عراق که منجر به صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی شد، «به سفر قطر میکنیم» را روی سازههای تبلیغاتی شهر اکران کرد.
این سازمان پرتابلها و عرشههای پلهای تبلیغاتی خود را به تبلیغات مربوط به جشن صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی اختصاص داد.
تیم ملی فوتبال با پیروزی یک بر صفر مقابل عراق به جام جهانی فوتبال که سال آینده به میزبانی قطر برگزار میشود، صعود کرد.
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون