پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۷۱۴۳۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
نخست‌وزیر رومانی که یک ژنرال بازنشسته ارتش است و به عنوان دهمین نخست‌وزیر طی ۱۰ سال گذشته در رأس قوه مجریه این کشور قرار گرفته، از چندی پیش متهم شده است که بخش‌هایی از پایان‌نامه خود را بدون ذکر منبع از دیگر پایان‌نامه‌ها کپی‌برداری کرده است. نظیر چنین رویدادی متاسفانه در پایان نامه حسن روحانی، برخی از وزرای دولت پیشین و حتی برخی از معاونین وزیر در دولت فعلی (دولت سیزدهم) نیز قابل مشاهده است

شعار سال:  نیکولای سیوکا نخست‌وزیر رومانی با اتهام جعل پایان‌نامه دکتری خود مواجه شده است.

تارنمای پرس‌وان اعلام کرد، دو ماه بعد از روی کار آمدن سیوکا، او متهم است بخشی از پایان‌نامه دکتری خود را کپی کرده است، این اتفاق باعث شده تا احتمال فروپاشی کابینه این کشور افزایش پیدا کند.

 نخست‌وزیر رومانی که یک ژنرال بازنشسته ارتش است و به عنوان دهمین نخست‌وزیر طی 10 سال گذشته در رأس قوه مجریه این کشور قرار گرفته، از چندی پیش متهم شده است که بخش‌‌هایی از پایان‌نامه خود را بدون ذکر منبع از دیگر پایان‌نامه‌ها کپی‌برداری کرده است.
 
بر اساس اتهام‌های موجود، او تقریباً یک‌سوم از متن پایان‌نامه دکتری خود را که سال 2003 در رشته علوم سیاسی ارائه داده کپی کرده است.
 
نخست‌وزیر رومانی ضمن رد اتهام‌های موجود گفت به عنوان یکی از پرسنل ارتش تمام پایان‌نامه را بر اساس تجارب شخصی‌اش در ماموریت‌‌هایی که خارج از کشور انجام داده تدوین کرده است.
 
او همچنین از کمیته ارزشیابی دانشگاه دفاع ملی کشورش خواست پایان‌نامه‌اش را دوباره بررسی کنند، خواسته‌ای که سریعاً مورد پذیرش دانشگاه قرار گرفت و مسئولان تاکید کردند به سرعت این کار را انجام خواهند داد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اعتمادآنلاین  ، تاریخ انتشار: 7 بهمن1400، کدخبر: 534402، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین