پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۴۵۸
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به روند تکمیل پروژه استادیوم و مجموعه تختی بندر انزلی گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل این مجموعه در مصوبات سفر ریاست جمهوری دیده‌شده و در اعتبارات شرکت توسعه زیرساخت‌های ورزشی نیز در نظر گرفته‌شده و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجموعه تختی بندر انزلی پیش‌بینی‌شده است.
شعار سال: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت در استان حضور دارد، از ورزشگاه تختی بندر انزلی بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک صعود تیم فوتبال کشورمان به جام جهانی اظهار کرد: بنده به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور مهمان مردم انزلی هستم و از ورزشگاه تختی این شهر بازدید کردم و بعدازاین به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان تالش و آستارا حضور خواهم داشت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای بندر انزلی در حوزه ورزش افزود: شهرستان بندر انزلی بنیه قوی و تاریخ ارزشمندی در ورزش قهرمانی کشور دارد و استادیوم تختی بندر انزلی نیز با توجه به پیشینه‌ای که دارد نیازمند رسیدگی است.

سجادی با اشاره به روند تکمیل پروژه استادیوم و مجموعه تختی بندرانزلی افزود: اعتبارات لازم برای تکمیل این مجموعه در مصوبات سفر ریاست جمهوری دیده‌شده و در اعتبارات شرکت توسعه زیرساخت‌های ورزشی نیز در نظر گرفته‌شده و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجموعه تختی بندرانزلی پیش‌بینی‌شده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان بندر انزلی در مجلس در زمینه ورزشگاه بندر انزلی بیان کرد: امیدواریم با تکمیل این پروژه شرایط میزبانی خوبی برای تیم ملوان بندر انزلی با توجه به قدمت این تیم حاصل شود.

وی با بیان اینکه بافت شهری بندر انزلی به ورزشگاه تختی نزدیک شده و باید به فکر احداث یک استادیوم جدید نیز بود، گفت: امیدواریم با جانمایی یک فضای مناسب استادیومی با استاندارد‌های روز در آینده احداث شود.

به گفته سجادی، پیست دوومیدانی ورزشگاه تختی انزلی، مرمت و بازسازی سالن سرپوشیده و استخر این مجموعه نیز در اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری دیده‌شده و ان شالله این مجموعه را به مدار خدمت‌رسانی به مردم برگردانیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از گیل خبر، تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: gilkhabar.ir/۴۷۶۸۸۹
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین